Wpis z mikrobloga

@Navari: Tak. W DX 12 zastosowano dzielenie klatek pomiędzy karty graficzne, więc jedna generuje np. pół klatki, a druga kolejne pół. Dzięki temu uzyskuje się sumę pamięci.

Oprócz tego w DX 12 nie potrzeba chyba już mostka CF/SLI, bo te GPU będą traktowane jako jedna natywnie.
@only: Dokładny mechanizm działania SLI ani Crossfire nie jest znany, też chciałem kiedyś się dowiedzieć ale nigdzie nie ma żadnych konkretów na ten temat.

@AmonGoeth: Na jakich detalach zwykle grasz na tej swojej jednej 970 w 1440p?
@Kazak77: Nie ma konkretów, bo to ponoć zależy od implementacji. Ale w 95% przypadków jest to zdaje się generowanie klatek na zmianę. DX 11 bodaj też ma split frame, ale nikt tego nie stosuje, bo trudno. W DX 12 będzie chyba automatycznie.
@Navari: Ale filmiku to chyba nie obejrzałeś, bo koleś w nim wspomina że jedyny tytuł z testowanych gier który przekroczył 3,5 GB VRAMu to Far Cry 4 w rozdzielczości 4k i 2x MSAA.