Wpis z mikrobloga

@entix: @ksiak: Nie jest ok. Gorsza fizyka liny moim zdaniem, pełno pokojów graczy gdzie typowym scenariuszem jest:
1. włączenie wszystkich broni,
2. włączenie w związku z tym wampiryzmu (dodaje osobie tyle hp ile traci jej przeciwnik), nieśmiertelności, i innych głupot które nie powinny generalnie istnieć w grze tego typu,
3. włączenie broni z wybuchającymi kulkami,
4. koleś obstawia cię belkami,
  • Odpowiedz
@nandrolone nie napisałem że 100% a tyle ile przeciwnik traci. Poza tym lina to jakiś żart, można nią celować podczas lotu, w WA kierunek liny zależy od ostatniego ustawienia robaka podczas zwisania co jest lepszym i bardziej wymagającym rozwiązaniem.
  • Odpowiedz
@L24D: zapraszam do gry, zobaczymy :) poza tym po co porównujesz fizykę gry? to dwine inne gry - dwa inne rozwiązania. Ja jestem za tą z hw. A uwierz mi, że grałem dużo w Worms. Teraz tylko HW :)

btw. zagraj kiedyś z pro shopperami w HW i zobacysz co się na linie wymiata. Ja gram 3 lata i jeszcze czasem s-------ę.. ;)
  • Odpowiedz
@nandrolone jak to dwie inne? Jedna bazuje ewidentnie na drugiej więc bez problemu można porównywać fizykę liny. Grałem już w hw i nie przekonała mnie ta fizyka kompletnie. Gra zdaje się być powolna
  • Odpowiedz
@L24D: kiedy grałeś? teraz jest .22. Bazuje ale lina jest kompletnie inna - na wielki plus. Mnie i wielu innym odpowiada. Teraz jak gram w Worms to nie mogę ogarnąć liny... w sensie widzę jej toporność. Tutaj możesz z liną robić co chcesz.
  • Odpowiedz
@nandrolone właśnie, w WA nie możesz robić z liną co chcesz co sprawia że gra wymaga ogarnięcia zasad rządzących liną ;-) co kto woli generalnie. Grałem dawno temu chętnie zobaczę jak to wygląda teraz
  • Odpowiedz