Wpis z mikrobloga

Ciąg dalszy prac nad moim rpgiem.

Changelog:
- Przepisany całkowicie na nowo system ładowania tekstur - tym razem z użyciem dynamicznych vectorów, zamiast "manualnego" ładowania (wszystko robi się teraz "samo", wystarczy wrzucić pliki w odpowiednie foldery)
- Sprawna zmiana map
- Początki Ai - tworzenie przeciwników, ich spawn i poruszanie - nad tym aktualnie pracuję
- Efekt potrząsania kamerą
- Poprawki związane z poruszaniem kamerą
- Możliwość wybierania umiejętności z paska u dołu ekranu
- Pierwsza umiejętność gracza - oczywiście fireball (kolizje będą dodane po dokończeniu AI)

Troszkę dużo to zajęło, ale #sesja, no i czasu nie było. Mimo krótkiej listy zmian, w kodzie jest zrobione więcej niż od początku projektu do poprzedniego posta.

W najbliższym czasie:


#gamedev #noctprogramuje
Noct - Ciąg dalszy prac nad moim rpgiem.

Changelog:
- Przepisany całkowicie na no...
  • 7
@kacperski1: Skąd bierzesz grafiki/dźwięk do swoich projektów? Z internetu, czy sam robisz?

@Dejna93: Jak masz się uczyć, to wszystko inne wydaje się jakoś ciekawsze, prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Noct: zwłaszcza jak robiłem projekt na c++ z sfml któremu przydało by się kilka zmian i obecny z libgdxa a ty siedź i ucz się teorii tworzenia grafiki ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Aha, zapomniałbym, wrzucam link do aplikacji "torty" postawionej na tym silniku (gdy miał jakieś dwa dni), mnóstwo bugów, ale można się chwilę pobawić i wrócić do czasów gierek z cyfry+ (chyba).