Wpis z mikrobloga

Dobry, mam zamiar kupić starą "damkę", ładnie ją odrestaurować i sprezentować swojej dziewczynie - jest szansa w 300-400(max) złotych taką akcje odstawić? I dla 1,85m kobiety lepiej 28'' czy 26''?
#rowery #pytanie #rower
  • 23
  • Odpowiedz
@Gumi5: ja drestaurowałam za mniej, ale w mało damskim stylu. Mam 1,70 i niestety rower jest pod 26 [da się niewiele podciągnąć] i o ile rozmiar jest niby ok to chciałoby sie wycisnąc z niego więcej
  • Odpowiedz
tylko #!$%@? przerzutki, wszedzie na tablicach nie majo przerzutek. duży jest problem to założyć? jestem kompletnie zielony w rowerach
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: damka, bo kiedyś, kiedy kobiety nosiły głownie sukienki/spódnice mogły z takiego roweru bardziej elegancko zejść ;) ale fakt, byłam przeciwna damkom, jednak niechcący taka mi sie trafiła właśnie do odrestaurowania [góral, nic szczególnego] i doceniłam chociażby to, że łatwiej sie z roweru "ewakuować" ;)
  • Odpowiedz
@czikiratka: to bajera :) generalnie ja bym nawet się nie szczypał za bardzo i ładnie tylko obczyścił ale mojej lubej marzy się miętowy, a jak miętowy to nowy, a jak nowy to i za chinola drogo więc malowanko konieczne :D ciekawe czy się ucieszy, mam miesiąc :3
  • Odpowiedz
@gaska: bo moja ukochana mieszka w Chełmnie, a tam jest więcej górek jak płaskiego terenu i nogi ma fajne, nie chce ich zamęczyć do odpadnięcia :D
  • Odpowiedz
  • 1
@Gumi5: A umie zmieniać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poradniki jak montować dostępne w necie, ale nie wiem czy zamieścisz się w 400 zl calosciowo z malowaniem i montażem, lepiej byloby jednak rower juz z zamontowanymi.
  • Odpowiedz