Wpis z mikrobloga

@Lemartez: nie możesz sie pozbyć modemu, on nie jest twój tylko upc xD po zakończeniu umowy modem się oddaje więc nikt go Ci nie sprzeda. Z resztą modemy i tak przypisane są po MAC adresach do klientów. Wifree możesz wyłączyć w panelu klienta.
@Dolan: iksde,iksde. Nie mam zamiaru wyrzucać, sprzedawać ichniejszego Modemo-routera :) Ot będzie leżał w szafce czekając na koniec umowy :]

O możliwości wyłączeniu WiFree słyszałem, nadal jednak chciałbym mieć "prawilny" router który pozwoli mi na trochę więcej niż darowany Modemo-Router.
@Dolan: prawilny router, aby podpiac go do Modemu Cisco :) Sorry za skrót myślowy.

@villager: Generalnie dzwoniłem do montera, powiedział to samo - postraszyć zerwaniem umowy, mówić że sprzęt słaby i liczy się na coś więcej. i daja wtedy 3925.
@Dolan: Mam oddział regionalny, więc pójdę od razu z ichniejszym Technicolorem, i powiem że nie jestem zadowolony z usług i dzialania sprzętu, w poprzednim mniejsuc zamieszkania mam Cisco ktore sie bardzo dobrze sprawuje, i albo wymieniamy na taki sam, albo na miejscu rozwiazujemy umowe i oddaje Technicolora ;)
@theboo: Szczerze mówiąc trudno gdzieś an rynku nawet Modem sam dostać (np3212, czy 3208)

Dzisiaj odwiedziłem BOK, powiedzialem ze nie jestem zadowolony z Technicolora, ma ograniczone funkcjonalnosci(jak dla mnie) a niemozliwosc np wymiany anten na lepsze powoduje niezdatność tego modemo-routera dla mnie.

Babka w BOK dosyć obeznana z tematem, powiedziała żeby napisać pisemko co i jak (zrobilem na miejscu) i ze raczej z tym (!) nie robia problemu, tylko moze sie
@theboo: A tak naprawde chodzi o coś innego. Z tego co czytałem jeżeli masz modem tylko - to na tym koncza sie dla nich informacje o Tobie, a jak masz Modemo-Router, widza tak de facto wszystko w srodku. NATa, maci, ruch ...

Po co to im? :P