Wpis z mikrobloga

Super AI, kurtyzano. Od wprowadzenia nowego systemu fortów wszystko się #!$%@?ło. Sojusznicy stoją sobie w moich prowincjach od ponad roku czekając na cud. Austria przeszła parę razy z Caux do Alencon, aż w końcu zaczęła oblegać. Dziękuję Ci Austrio za zdobycie tak ważnej prowincji :D. Wcześniej było jeszcze lepsze... Francja zaatakowała 6-tys stack Austrii swoim 7tys, a obok stało austriackie 10tys z pełnym morale i się patrzyło xD. Niech przywrócą ten stary system fortów bo grać się nie da.

Tak btw. Dlaczego zdobyte prowincje bez fortów przestają być czasami moje?

#eu4
Pobierz CzajnikZniszczenia - Super AI, kurtyzano. Od wprowadzenia nowego systemu fortów wszys...
źródło: comment_x4xYEcFA7nq8SGtSkDnR5pTm2gINdDku.jpg
  • 4
@CzajnikZniszczenia: Mam wrażenie, że AI idzie do bitwy dopiero gdy ta się już toczy (z jego jednsotkami, lub sojuszniczymi). Co przy zawracaniu zablokowanym po połowie trasy często gromi rozdrobnione armie. Przez co często dwa stacki po 8k sojusznika są mniej warte niż jeden stack wroga 12k iksde. Do tego blokowanie trasy z fortu i... nieszczęście gotowe.
@CzajnikZniszczenia: Nowy system fortów powoduje, że często wojska nie mogą przejść z prowincji do prowincji ze względu na ochronę szlaków zaopatrzeniowych które zagrożone są przez forty wroga. Nie zauważyłem by sojusznik nie wspierał mojej bitwy, nawet jeżeli była to jedynie bitwa z buntownikami. Generalnie odnoszę wrażenie, że jest spora poprawa względem ostatniej wersji gry z wyjątkiem tego, że czasami wojska AI sporo ryzykują np wbijając małą armią na dużą ale z