Wpis z mikrobloga

@X-KOM: #xkom #reklamacja #android #bojowkaandroid

Serwis X-KOM'u -20/10. Wysyłam im smartfona z powodu padającej jak szalona baterii, 2 dni po zakupie telefonu. Oni trzymają go 2 tygodnie bez żadnego odzewu, po czym odsyłają ten sam telefon, w nietkniętym stanie ponieważ ich "technicy" stwierdzili, że wszystko jest OK. Na pytanie czy mogę go zwrócić otrzymałem odpowiedź, że minęły 2 tygodnie od zakupu i nie ma takiej opcji. Piszę do nich, że nie naprawili sprzętu, jak padał w 3 godziny tak pada a oni odpisują, że mogę wysłać jeszcze raz na gwarancję. Tylko ciekawe po co.. żeby znów mi go odesłali i jeszcze naliczyli koszta? Motorola Moto G(2014) na razie musi leżeć w domu pod kablem jako domowy bo szybciej pada niż się ładuje :) Ale technicy nie stwierdzili nieprawidłowości. Żenada.
Wszystkie screeny robione dzisiaj podczas relaksacyjnego posiedzenia w parku na ławeczce z kolegami aby zaprezentować im "brak nieprawidłowości". (zwróćcie uwagę na godzinę robienia zrzutu)
https://goo.gl/photos/qKxexhqfjK7XvX3dA
https://goo.gl/photos/uKd8R6ZFRNPgVuGy5
https://goo.gl/photos/fZTZmFxXPJsZpPLf9
https://goo.gl/photos/KKKUmE56e1bUzJxZ6
No i tutaj telefon trafił do kieszeni bo wracałem do domu.
https://goo.gl/photos/63TnR53B2gDQ7jiX6
A po powrocie takie coś :)
https://goo.gl/photos/ZfTsf2BbZHAr3Yf39
Jak widać bawiłem się snapchatem i pisałem z kolegą, który doradził mi zgłoszenie mojego problemu tutaj aby więcej ludzi widziało z kim mają do czynienia.
Serdecznie nie polecam.
Pozdrawiam :)
b.....n - @X-KOM: #xkom #reklamacja #android #bojowkaandroid

Serwis X-KOM'u -20/10...

źródło: comment_BUVw1LORFw1XXP7hujg6U10tWQ85pgUi.jpg

Pobierz
  • 8
@wylinka_wensza: Warszawa ale kazali wysłać do Częstochowy z powodu "braku punktu obsługi Klienta w naszym centrum logistycznym" bo pierwotnie chciałem osobiście iść do salonu, pokazać na czym polega problem i zostawić telefon tam :)
@beatson: zazwyczaj z czestochowy, gdzie maja glowna soedzibe wysylaja do poznania do fixit. A tam robia z telefonami porzadek.
Mi osobiscie pomogl @Piotrek-FIXIT bo zlecil po flashowaniu mojego prestigio zeby chlopaki jeszcze go pomeczyli troche( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale z tego co mowisz to w czestochowie siedza leniuszki dla ktorych wyglada to okej. To duza firma i przez jednego czlowieka, ktory mogl wydac bleda diagnoze, lepiej sie
@wylinka_wensza: Właśnie się zastanawiam co zrobić. Dla mnie to żadna rozrywka pozbywać się telefonu na 2 tygodnie podczas gdy można powiedzieć, że nie posiadam zastępczego. Być może otrzymam tu odpowiedź od @X-KOM bo jedyne czego mogę się dowiedzieć przez maila to to, że ich "technicy" przeprowadzili "testy" (nie jestem w stanie się dowiedzieć jakie).
Warto dodać, że serwis jest tak niesamowicie zapracowany, że jest w stanie odpowiedzieć tylko na jednego maila
@beatson: Witamy serdecznie! Chcemy sytuację wyjaśnić - w tym celu prosimy o przesłanie Twojego numeru reklamacji w: wiadomości prywatnej na facebooku/twitterze lub na adres e-mail satysfakcja@x-kom.pl. Pozdrawiamy!
@X-KOM: Mam pytanie. Czy mój egzemplarz telefonu był "wyjątkowy" i posiadał ten błąd czy każdy taki jest? Chciałbym jeszcze raz kupić ten sam bo przypadł mi do gustu lecz obawiam się, że znów będę miał problemy.
@beatson: Problem niestety jest globalny i nie dotyczy wyłącznie tego modelu czy Twojego egzemplarza, a wszystkich urządzeń z systemem Android. Aplikacja powiązana z qcamera-daemon jest otwierana, jednak nie zawsze udaje się zakończyć ten proces. Nie oznacza to jednak, że kolejne urządzenie będzie posiadało ten sam problem, choć niestety z naszych informacji wynika, że producentom nie udało się go jeszcze do końca zdiagnozować i rozwiązać.