Wpis z mikrobloga

@Carlos_Irwin_Estevez: Jeśli swoja działalność to chyba jeszcze musisz miec certyfikat kompetencji zawodowych CPC albo pracownika z takim certyfikatem i licencję firmy przewozowej. Dobre OC działalności i możliwe, że podmiot któremu świadczysz usługi może chcieć gwarancję bankową
@Carlos_Irwin_Estevez: Z tego co pamiętam to dla składów pow. 3,5t zawsze tacho i licencja, żeby dostać licencję potrzebujesz certyfikatu kompetencji zawodowych, jak nie masz a na szybko potrzebujesz to w internecie są ludzie którzy udostępniają za niewielką opłatą. I jak już jeździsz to oczywiście pilnowanie czasu pracy wg tacho.
@wezsepigulke: Chodziło mi o to że nie będziemy jeździć drogami z Viatollem bo to prawie lokalne kursy :)

@parallel: A to nie ukrucili tego czasem i nie jest to nielegalne?

Ponadto widzę że kurs 1000zł (5dni) + egzamin i wydanie zaświadczenia 800zł. To nie trzeba mieć tej licencji którą robi się przy autach powyżej 3,5t pare miesięcy i kosztuje sporo więcej ?

I przy 3,5+3,5t naczepa, też trzeba mieć ten
@Carlos_Irwin_Estevez: OC możesz mieć byle jakie, dla własnego bezpieczeństwa kupiłbym dobre, gdyby usługodawca chciał Ci wcisnąć uszkodzenie ładunku, polisy są roczne a często jest tak, że to co wozisz dzisiaj ma się nijak do tego co wozisz za pół roku.

Certyfikat CPC daje możliwość wyrobienia licencji na transport krajowy i międzynarodowy (nie ma rozróżnienia na krajowy i międzynarodowy certyfikat) a czy wozisz składem 24t czy mniejszym to już Twoja sprawa. Czy