Aktywne Wpisy
pieknylowca +258
Cyrk dla gawiedzi: normalnie jeżdże samochodem do pracy ale dzisiaj w celach propagandowych pokaże jak to fajnie się jeździ tramwajem. Ciekawe czy wygonili wszystkich z tramwaju do tej ustawki. Czy może pan Czajkowski chciałby się równie chętnie obok żula przejechać. #warszawa #polska #bekazlewactwa #polityka

Tumurochir +175
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako

Kolejna sprawa cena. Znalazłem po 296 na allegro i w jakich polskich sklepach. Widze ze na ebay jest po 60$ co przy obecnym kursie daje ok 220 zł. Jest sens bawić się w kupowanie z alliepresa, albo z ebaya? Nigdy nie kupowałem nic z alieexpresa. Długo sie na to czeka?
Ma ktoś jakieś doświadczenia warte podzielenia się w tym temacie?
#bananapi #aliexpress
@pkh:
do tego sie nie nadaje...
@breja:
Przeciez banan ma sate...
http://www.banana-pi.com/eacp_view.asp?id=71
@sylwek2k: @breja: No własnie się nad tym zastanawiałem, ale w sumie to nie czuje, takiej potrzeby. Aż tak dużo nie bede na tym robił. Raczej trzymanie danych, przeżyje jak bedzie troche wolniej dzialalo
kup 2 plytki: bananka za jakies 40 dolcow: dla nasa itd
raspberry (nawet stare B) za jakies 60-80 zeta na allegro - do filmow
Zdecydowanie lepiej na tym wyjdziesz.