Wpis z mikrobloga

@DredyTarzana: @PNiedziel: Jeśli wyjdziesz z gry na kodach poza postać zobaczysz że postać jest podpisane jako "Ja". Więc pierwotnie była to tylko zagrywka pod to że postać którą gramy posiada nasze własne imię. Dużo wygodniejsze od wpisywania imienia i jego przemilczania gdyby padałocała gra była dubbingowana-byłoby to sztuczne). No i dużo łatwiej się z nią zidentyfikować. (. Dopiero potem media zrobiły z gościa bezimiennego. W 2 części twórcy podchwycili to
@Sherrax: Wiem o tym, tylko ja to w pierwszej części bardziej odbierałem jako próbę pogłębienia anonimowości bohatera. Jesteśmy takim zwykłym szaraczkiem, który nic nie znaczy, jest pogardzany i do wszystkiego musi dojść ciężką pracą.
Co do dwójki, to napisałeś że twórcy podłapali to, że nasz bohater jest bezimienny, ale jeżeli dobrze pamiętam, to w jedynce bohater faktycznie twierdzi, że ma imię, ale w dwójce jest podobnie, bo chyba przy jednej z
@PNiedziel: no trochę to zagmatwane w trójce już na pewno wszędzie jest tytułowany bezimiennym "oficjalnie". No właśnie jesteśmy. Dla mnie gothic dlatego zyskał taka popularność bo gracz tym zabiegiem dobrze się utożsamiał z postacią. Postać ta nie miała przeszłości ani nic innego po prostu była nami. Dziwne bo to czesty zabieg z gier FPS ale jakoś utarło się że postać "jest bezimienna". A to nie prawda bo ma imię przynajmniej na
@Sherrax: Ja to widzę tak, że oczywiście postać ma imię, ale nikt go nie zna i to ją czyni bezimiennym. Nic więc dziwnego, że smok mówi o tym, że bezi "nie ma imienia". Gdybyś tylko ty znała swoje imię, dla innych byłabyś bezimienna ( ͡° ͜ʖ ͡°).
@tymeek: Masz rację ale wg mnie nie był to głowny cel Pirani by tworzyć bezimienna postać tylko jedno z rozwiązań przy nadawaniu mu imienia które wybrali. W wieli grach jest tak że gracz ma narzucone imię postaci albo wybiera je sam ale wtedy i tak to imię nie jest nigdzie na głos wypowiedziane i brzmi sztucznie w dialogach kiedy musi zostać przemilczane albo rożnie się odmienia. W sensie że gdy gracz