Wpis z mikrobloga

#randkujzwykopem #kiciochpyta

Mireczki i Mirabelki, w sumie to opinia mirabelek tu będzie bardziej cenna ( ͡° ͜ʖ ͡°).
W walce z #tfwnogf postanowiłem zorganizować randkę, znamy się dość krótko, spotkaliśmy się w pewnym okolicznościach pewien czas temu, rozmawialiśmy trochę przez telefon, potem przez fb, jest całkiem fajnie więc czas przenieść to chyba na wyższy poziom () Nie znam się za bardzo na restauracjach #bialystok Jestem studentem więc super ekskluziwo nie będzie. Myślałem np. o #retrospekcja ale nie wiem czy jest to dobrym pomysłem, musiałbym wybadać czy lubi takie dania. A co myslicie o wypadzie do kina jako randkę? Czy to lepiej później organizować jak już lepiej poznam(już w sumie trochę znam).
Chciałem po restauracji gdzieś pójść na spacer ale z wiejskiej za bardzo nie ma gdzie spacerować chyba? :)
W rękawie mam auto, więc taka opcja wypadu nawet by była możliwa ale to już ciężej o niespodziankę.
Pomóżcie zbłąkanej owieczce wejść w inny świat ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Powoli zaczyna się #nocnazmiana to może odpowiedzi będą kulturalniejsze :) I proszę o wyrozumiałość!
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Asterling: A naczytałem się aby do kina nie brać na początek, że to źle wypada.
Taka kombinacja, pierw restauracja potem kino będzie dobra? :) Tylko aktualnie nie widzę nic ciekawego w kinie, na mad maxa nie pójdę, mogę się poświęcić i iść nawet na romans :D
  • Odpowiedz
@kicha93: mówi się, że kino to zły pomysł na pierwszą randkę. Kwestia jest taka, że masz ja zainteresować sobą a nie filmem.
Z grubej rury kolacja to moim zdaniem też marny pomysł. Z takiej kolacji trudno jest się ewakuować w razie napadu ciszy i braku gadki. Z doświadczenia wiem, że rozmowa na pierwszym spotkaniu lubi się nie kleić, a po zamówieniu kolacji robi się kiszka, kiedy nie macie o czym
  • Odpowiedz