Wpis z mikrobloga

@matelusz1: skoro wywalilo weza to znaczy ze uklad dostal cisnienia . Owszem . Cisnienie moze wzrosnac ale naprawde nieznacznie. Jak auto zagrzejesz do temp optymalnej weze powinno sie dac gniesc reka bez wiekszego trudu. Jesli weze masz twarde no to dupa. Albo pompa wody albo uszczelka pod glowica. Dotatkowym objawem uszczeki jest nierowna praca , budyn pod korkiem oliwy.
@szaremyszki: da radę w W168 naprawić przełącznik kierunkowskazów? Czy lepiej odżyłować te 100zł i kupić nowy?
Mam na myśli problem z przełączaniem się samoczynnym na długie na przykład przy wrzucaniu kierunkowskazu, albo na jakichś dołach.
@szaremyszki: Przecież to jest wąż idący z kolektora ssącego do nagrzewnicy. Może był po prostu niechlujnie założony po remoncie silnika? Albo wsadzony jakiś nieoryginalny. Mi w w140 ten wężyk ostatnio pękł w okolicach metalowej opaski i płyn zaczął kapać na kolektor i leciał dym spod maski. Trochę strachu się najadłem ale okazało się, że ktoś tam kiedyś grzebał i założył dorabiany wężyk o innym kształcie niż oryginał i był cały czas