Wpis z mikrobloga

@Recuvvva: Walory edukacyjne - nagle zyskuje się świadomość, że "a więc tak to działa", ponadto wciągające tworzenie i realizowanie swoich zwariowanych pomysłów. Trzeba mieć mocne nerwy do tej gry, kiedyś cumowanie w kosmosie zajmowało mi kilka realnych godzin, bo zawsze gdzieś było za dużo m/s, a gdzieś za mało. Ogólnie jeśli się interesujesz chociaż trochę tematyką lotów w kosmos to jest to pozycja obowiązkowa :)
  • Odpowiedz
@Recuvvva: no tutaj jest różnie i to bardzo. Ja latam na i5 2500k GTX 560Ti 6gb ramu i przy stacji już czuje mniejszy framerate (ze 20fps). Złożone fizycznie rzeczy (jak np stacja) wymagają od gry wielu obliczeń, więc teoretycznie do podstawowych rakiet starszy komp bez problemu, ale gorzej wtedy gdy to co budujesz jest ogromne.
Wg danych, to minimalne wyglądają tak:
CPU: Core 2 Duo
RAM: 2 GB RAM
VGA: SM3
  • Odpowiedz
@Vencite: Małe problemy z rakietą podczas wynoszenia pierwszej części stacji, zaczęła podczas wnoszenia koziołkować, później gdzieś się zagapiłem i Ap miało 390km, stwierdziłem, że nie ma co marnować więcej paliwa i wyrównałem Pe
  • Odpowiedz
@Vencite: Tak wygląda pierwsza wersja rakiety do wznoszenia modułów (w sumie to jest moja uniwersalna rakieta do wszystkiego, co daleko, lub co ciężkie). Zmieniłem tylko pierwszy stopień, który rozdzieliłem na dwie części. Teraz wznosi się na ok 12km, odlatują boostery, na 14km odpada pierwszy stopień i leci drugi. Niestety do 14 km muszę wznosić się pionowo, bo przechył jest groźny dla stabilności (zależy też od ładunku).
R.....r - @Vencite: Tak wygląda pierwsza wersja rakiety do wznoszenia modułów (w sumi...

źródło: comment_VdpM6dn7KlaGoYaTIf5OUMTVsTsU1yQb.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz