Wpis z mikrobloga

@grzesiek23Gda: brakuje tu informacji, czy chodzi o polskie przejazdy, gdzie szyna wystaje ponad beton na 5-15cm, czy o przejazdy chociażby w niemcowie, gdzie po przejechaniu masz chęć zawrócić i przejechać jeszcze raz, bo jest tak równo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
czy o przejazdy chociażby w niemcowie, gdzie po przejechaniu masz chęć zawrócić i przejechać jeszcze raz, bo jest tak równo ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@enceladus71: akurat w Polsce w ramach modernizacji jest z każdym rokiem więcej przejazdów wyprofilowanych specjalnymi płytami betonowymi typu CBP, gdzie też nie czujesz gdzie była szyna tak na serio. Chyba, że mówimy o przejeździe gdzies w Pcimiu Dolnym, ale tam to często strach
yacolek - > czy o przejazdy chociażby w niemcowie, gdzie po przejechaniu masz chęć za...

źródło: comment_adkYkQ3AW6vG1ZY2gkgdupFZBLjufLa5.jpg

Pobierz
@grzesiek23Gda: to, że na przejezdzie nie zmienia się biegów wzięło się z tego, ze dawniej stare samochody mialy niezsynchronizowaną skrzynię biegów. Ten "przepis" mial zapobiegac sytuacjom gdzie chcesz na przejeździe zmienić bieg a szarpiesz się ze skrzynią, robisz międzygazy, wysprzęglasz dwa razy bo #!$%@? bieg nie chce wejsc a w efekcie się zatrzymujesz i pociąg w ciebie uderza. A i dotyczylo to głównie samochodów ciężarowych. teraz?jak zmienisz bieg na przejezdzie w