@n0rex: to słabo, bo jak wjedziesz na 4 i będziesz musiał z jakiegokolwiek powodu przyhamować - to będzie problem :) Zasada jest prosta: 2jka przed i przejeżdżasz bez zmiany, bo niektórzy jakby mieli redukować w stresie to coś zepsują :)
@pacho: ale wiesz że nie chodzi o szybkość? :) Prędkość musi być taka by mieć czas się rozejrzeć, a z dwójki najlepiej się zbierzesz w razie niebezpieczeństwa.
@mamFAJNYnick: i wśród instruktorów znajdą sie lewary :>
@grzesiek23Gda: zawsze była zasada że każdy przejazd kolejowy przejeżdża się na 2jce
@animuss: ja #!$%@? gdzie was uczą jezdzic. Potem masa takich baranów co to parkuje rownolegle 'aż w tym malym okienku zobaczyc prawe kolo samochodu' 'na łuku skręcasz kierownice 2 razy przy tym pachołku' i inne cuda na pamiec, nie poparte zdrowym rozsądkiem i kodeksem...
#!$%@?! Podczas jazdy trzeba myslec, a nie wrzucać dwojke bo jest taka zasada. Nie
@grzesiek23Gda: próbowałem można, ale to może tylko mój model tak działa :) A tak na serio to powinna być redukcja z hamowaniem przed przejazdem, a torowisko pokonujesz mając 1kę lub 2kę ORAZ wciśnięty pedał sprzęgła.
trzeba myslec, a nie wrzucać dwojke bo jest taka zasada. Nie ma zadnej zasady, mozesz i na czwórce przejechać, abyś pokonał przejazd bezpiecznie, bez stwarzania zagrożenia :/
@yacolek: chyba nie wiesz o czym mówisz. Ta zasada drugiego biegu została stworzona nie bez przyczyny. O ile w wielu sytuacjach drogowych mówienie "jedź na biegu 3" jest bez sensu o tyle w przypadku przejazdów kolejowych - to zwiększa bezpieczeństwo: - po 1. limituje
@animuss: bez przesady, wszystko zależy od auta i posiadanego silnika, a przede wszystkim od kierowcy. Jednym autem bez problemu ruszysz i z trójki, inne z dwójki może mieć problemy. Niech każdy jeździ bezpiecznie, a nie zagląda komuś na jakim biegu wykonuje manewr. Jak ktoś nie zwalnia przed przejazdem kolejowym, to jest to tylko i wyłącznie jego głupota, wrzucenie 'odpowiedniego' biegu go nei uratuje.
Proszę o szybka odpowiedz
@mamFAJNYnick: i wśród instruktorów znajdą sie lewary :>
@animuss: ja #!$%@? gdzie was uczą jezdzic. Potem masa takich baranów co to parkuje rownolegle 'aż w tym malym okienku zobaczyc prawe kolo samochodu' 'na łuku skręcasz kierownice 2 razy przy tym pachołku' i inne cuda na pamiec, nie poparte zdrowym rozsądkiem i kodeksem...
#!$%@?! Podczas jazdy trzeba myslec, a nie wrzucać dwojke bo jest taka zasada. Nie
A tak na serio to powinna być redukcja z hamowaniem przed przejazdem, a torowisko pokonujesz mając 1kę lub 2kę ORAZ wciśnięty pedał sprzęgła.
@yacolek: chyba nie wiesz o czym mówisz. Ta zasada drugiego biegu została stworzona nie bez przyczyny. O ile w wielu sytuacjach drogowych mówienie "jedź na biegu 3" jest bez sensu o tyle w przypadku przejazdów kolejowych - to zwiększa bezpieczeństwo:
- po 1. limituje
@eris23: a niby po co?
raka dostaje jak was czytam
Mówisz 'jeśli trzeba szybko uciec z przejazdu' -