Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale #inteligo #inteligocwel #x----------a

Od ponad 2 lat mam konto w Inteligo, nie korzystam z niego od ponad roku, gdyż przeszedłem do Alior Synca - obecnie T-Mobile. Długo zwlekałem z natłoku obowiązku z tym, aby zamknąć konto. Jadę w czerwcu na 3 miesiące do USA i załatwiam z tej okazji sporo spraw, więc i przyszedł czas i na tę.

Zalogowałem się na swoje konto Inteligo i tam przy wybraniu opcji "Zamknięcie rachunku" pokazał mi się obrazek, który umieszczam poniżej. No nic, pomyślałem sobie. Poszedłem więc to najbliższego oddziału PKO i grzecznie(prawie 30 minut) poczekałem, aż mnie obsłużą. Podchodzę do jednego ze stoisk i mówię grzecznie Pani, która mnie obsługiwała, że chciałbym zamknąć konto w Inteligo. A ona do mnie, że niestety, ale nie mają dostępu do kont Inteligo i mogę zamknąć swoje konto po wydrukowaniu formularza i wysłaniu go na adres pocztowy... XXI wiek k---a jego mać.
M.....k - #gorzkiezale #inteligo #inteligocwel #x----------a

Od ponad 2 lat mam ko...

źródło: comment_hQnNVKRPWwhuTIcSSSW9KVa4xQCQMiFh.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kauabang: Wydawało mi się zajebiście logiczne, że idąc do oddziału obsługującego wspomniany przeze mnie bank, będę mógł bez zbędnych "nieprzyjemności" zamknąć konto... Jak widać - pomyliłem się.
  • Odpowiedz
@Maliszak: Ale przecież od początku idea Inteligo była taka, że wszystko załatwiasz online lub przez konsultantów, nie w oddziale PKO. Mnie to jakoś nie dziwi, chociaż nigdy się o tym osobiście nie przekonałem.
  • Odpowiedz
@Maliszak: Inteligo nie ma swoich placówek, więc musisz im podpisany dokument pocztą dostarczyć. Drukujesz, wypełniasz formularz ze strony o zamknięcie rachunku, wysyłasz na wskazany adres i do tematu nie wracasz.
  • Odpowiedz