Wpis z mikrobloga

@PanKara: ogolnie to tak, kiedys byl serwis polski to szybko szlo, teraz wszystko do francji wysylaja, Polaczki sie wycwanili i wszystko wysylali, to sony sie wkurzylo i juz telefonicznie zgloszen na gwarancje nie przyjmuje ;) ale na stronie serwisu sony sam zglaszasz ;) podajesz numer seryjny drukujesz numer przewozowy dzwonisz do kuriera odbieraja i za 3 tygodnie masz z powrotem
https://hardware.support.eu.playstation.com/?smcid=rma_ps4support_pl_pl#/
@PanKara: ja oddałem 2 pady na niezgodność towaru do sprzedawcy (jest 12 mies gwarancji od sony i kolejne 12 na niezgodnosc towaru u sprzedawcy). Jeżeli nie minął rok od zakupu sony przyjmie ci reklamacje i naprawi pady ( wymieniane są ponoć wyjątkowo). Ja oddałem do sprzedawcy(mediamarktu), czekałem tydzień na informację, teraz ponoć sony przyjeło moją reklamację i będzie naprawiać (jakby nie mogli od razu przyjąć zamiast cyrki robić(