Wpis z mikrobloga

Dzień dobry, czy też modne ostatnio – Szczęść Boże :-).
Mam pytanie i daruję sobie oczywisty wstęp, że Wypok czytam od dawna, bo to bez znaczenia i jestem tylko zwykłą zielonką
Praca… Powiedzcie mi moi drodzy,w którym kierunku w waszej ocenie na teraz jest najlepiej szukać pracy tymczasowej za granicą?
Żadnej przydatnej do produkcji kwalifikacji nie mam, studiowałem Finanse, jakieś tam ciekawe epizody pracy mam (w tym za granicą), ostatnio jednak z powodów rodzinnych przebywałem w miejscu urodzenia, które jest czarną dziurą i gdzie jedyne sensowne zajęcia są na czarno, tak więc udokumentowanie liche, wręcz żadne…
Język – jak już wspominałem, przebywałem kilka lat temu za granicą, gdzie posługiwałem się angielskim. Moim zdaniem jestem w pełni komunikatywny, akcent, czy też błędy językowe pojawią się z powodu zardzewienia i nieużywania go poza Internetami w ostatnich latach. Zresztą z pobytu pamiętam, że liczy się komunikacja, a nie hiperpoprawność. Uczyłem się też wiele lat niemieckiego, ale ostatni raz używałem tego języka z 10 lat temu. Nadal go kojarzę i spokojnie mógłbym do podstaw, oraz rozumienia wrócić. Poza tym nieprzydatne rzeczy typu znajomość obsługi komputera (z podzespołami włącznie), umiejętności i wiedza o zarządzaniu. księgowości i takie tam pierdu, pierdu. Nic co by mi się na taśmie, czy w jakimś magazynie przydało, przynajmniej ja to tak widzę.
Plan jest taki – zarobić jakieś cebuliony, które pozwolą pewne sprawy w kraju unormować, może zrobić prawo jazdy, a jeżeli będę chciał wrócić za granicę – uprawnienia na wózek widłowy (koszt ponad 1000 cebulionów bodajże, na teraz za dużo dla mnie) itd. Mieć jakiś finansowy oddech i jakieś opcje. Tylko i aż tyle.