Wpis z mikrobloga

#rower

Low-Pro. Unikat, rower sygnowany marką Trophee Lancome. Rurki CrMo, przezutki przod i tył Shimano 105 Golden Arrow, hamulce Shimano, klamki Weinmann, Obrecz przod Rigida, tył noname, manetki noname. Koła proste bez luzów na szytki ( jeszcze oryginalne Hutchinsona) trzymaja powietrze- chociaz przednia jest troche uszkodzona.

Długosc rury podsiodłowej mierzona od srodka suportu w lini prostej 58cm. Oryginalny lakier bez odprysków, rama zdrowa bez wgniecen czy pekniec.


Podobno jeszcze przednia przerzutka jest do regulacji. Cena: 700 zlotych.

Brać czy raczej obciach?
Pobierz
źródło: comment_Ru9UeibhlMtJFTqGLYiKPkX6yLE4ZOV4.jpg
  • 17
Jak dla mnie przekombinowany projekt ramy, nie podoba mi się też kolor, wole stonowane barwy do klasyków, ale to tylko mój gust. Osobiście mam kolarzówkę biało-czerwono-żółtą, w kompozycji jak w legendzie mapy toograficznej. 3 bliskie sobie kolory to maks, a jak ma być jeden jakiś wyrazisty to drugi powienien go stonować, tu jest jedynie ten oczojebny seledyn. Ale jak Ci sie podoba to bierz, wszystko jest kwestia gustu, po co sie sugerować
@zara2st: no to nadal pozostaje otwarte pytanie gdzie chciałbyś tym jeździć. To jest antyczny rower do TT czyli czasówek. pozycja motzno niewygodna. Na swoje czasy mógł być jakoś szybki, ale też osprzęt nie jest z najwyższej półki. (105= solidne, ale wainmann = średnie, nołnejm = nołnejm)
@zara2st: Tym się nie jeździ, tylko zapie*dala a dokładniej kiedyś to robiło bo jak wspomniał @lubfarmaceute nie wiadomo w jakiej to jest kondycji. Ogólnie pozycja na rowerze nie pozwala na jakieś nie wiadomo jakie odcinki tylko na krótsze szybkie trasy. Na jakieś dojazdy do szkoły/pracy też raczej odpada z torbą na ramieniu czy plecakiem za długo na tym nie wytrzymasz. Ale powiem Ci szczerze że chciałbym mieć taką zabytkową kosę w
@dran2:

@lubfarmaceute:

@mleko15:

Byłem go zobaczyć, przejechałem się no i... Kupiłem. =) jest piękny, wydaje się być bardzo solidny. Przerzutki zmienia się poprzez regulacje dźwignią na ramie, mega prosty układ. Siodło chce zmienić bo jest przetarte i ogumienie na manetkach bo stare i brzydkie. Zastanawiam się tylko czy utrzymywać oryginalna kolorystykę...