Wpis z mikrobloga

@bohlen: zacznij standardowo od obj-c, w swifcie za dużo się teraz dzieje żebyś ogarniał na bieżąco kiedy dopiero uczysz się programować. Zobacz sobie wideotutoriale ze Stanforda, łatwo znajdziesz na iTunes. Cena macbooka nie ma znaczenia, znaczenie ma rok produkcji bo nie zainstalujesz najnowszego systemu na starym lapku przez co nie będziesz miał dostępu do nowego Xcode i nie będziesz na bieżąco (z bugfixami chociażby które są niezmiernie wręcz denerwujace).
@pieczywowewiadrze: nie wiem jakie jest Twoje doświadczenie z klientami, ale duze firmy nie chca swifta bo poki co jest niepewny. Warto sie go uczyc wiadomo, ale nie warto od niego zaczynać, programuje zawodowo na iOS od wersji 4 i moim głównym językiem jest obj-c i chociaz znam swifta to pisanie w nim poważnych projektów jest bardzo ciężkie ze względu na ciagle zmiany i potrzebę dostosowywania kodu. Żaden klient tego nie chce
@pieczywowewiadrze: troche jest racji w tym co piszesz, nie wiadomo czy Apple zaraz nie powie ze kończymy przygodę z obj-c i wszystkie apki musza byc w swift. Przeciez robi tak ciagle z SDK. Najlepiej byłoby jakby oba jednocześnie ogarnac, napisac projekt na tyle mały zeby napisac go dwa razy. Zobaczyc różnice i uczyc sie na błędach
@bohlen: zeby po tygodniu stwierdzic ze nie wiesz jak cos zrobic?, czy zeby po pol roku plakac ze nie daje rady albo nie dostepny najnowszy system? czy jak sie cos spierdzieli bo nie bedziesz do konca wiedzial jak cos ogarnac zepsuc i zalic sie na wykpie ze lepiej bylo z gwarancją wziac?

jest takie powiedzenie: nie stac mnie na tanie rzeczy... kup nowy, raz a porzadnie, w razie czego za pol