Wpis z mikrobloga

jak #3mk traktuje klienta:
1. zamów kilka produktów
2. czekaj z niecierpliwością
3. kurier przybywa (hura!)
4. zdziwko bo jedna folia zła
5. napisz mejla
5. odpowiedź, że już wysyłają właściwą a złej nie trzeba odsyłać
6. super firma kurtyzano!
7. pochwała jakości obsługi klienta na mirko

są wszystkie punkty

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@teh4esz: bo doa nich jednostkowy koszt produkcji jest smiesznie niski. W ramach marzy/narzutu za jedna folie mogliby Ci 10 wyslac :) co nie zmienia faktu ze handluje sie z nimi #likeapro
  • Odpowiedz
@teh4esz: #3mk porządne. Kiedyś nie wysłali zamówienia (zapomnieli, paczka się zapodziała), przypomniałem im i gratis dorzucili jeszcze jedną folię ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz