Wpis z mikrobloga

@kundziukundziu: w kontekście wcześniejszego wysmiewania się z jakiejś dziewczyny, która była przy sobie, jakieś tam znaczenie ma :) nie lubię hipokrytów ;)
Jej głos i tak gówno znaczy w tej całej dyskusji i tyle, jedna osoba szali nie przechyli. Szczególnie, że nie jest to jakiś światowy autorytet naukowy, a tym bardziej pedagogiczny.
@kundziukundziu: "Mieszkam w Poznaniu, gdzie pracuję, jako administrator systemów w Poznańskim Centrum Superkomputerowo Sieciowym, oraz studiuję biologię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza."
Z drugiej strony nie ma maila w gust <3 litery imienia><3 litery nazwiska>, tylko inny, więc cholera wie o co chodzi.
Ta kobieta nie potrafi spojrzeć na sprawę z perspektywy dalszej niż własny czubek nosa. Mail pisany stylem zadufanego gimnazjalisty socjologa - politologa, absolutnie żenujące.
@kundziukundziu: zaraz, zaraz. Czy ja dobrze rozumiem, że to STUDENCI domagają się wykładów obowiązkowych od uczelni? No bez jaj. Kto chce to chodzi, kto nie chce w tym czasie może pracować i olewać rzeczy które mu nie są potrzebne. A jeszcze kto inny może miec #!$%@? i nie robić nic, psując sobie przyszłość. Ale żeby walczyć o przymus dla #!$%@? wszystkich żeby chodzili na wykłady to trzeba mieć nie po kolei
@tony_soprano: Samorząd studencki podczas obrad zablokował na razie taką propozycję, żeby wykłady mogły być obowiązkowe. Następnie przekazał wszystkim informację, że tak postąpił. Byłoby wszystko ok, ale wtrąciła się Platyna, która wolałaby w ramach polepszania morale, żeby wykłady były obowiązkowe.
@kundziukundziu: @vaxx: @Supercoolljuk2: @Krawwo: @Madeline92: @vaxx: @tony_soprano: @Adams_GA: @KtosMiZajalNickElas: @Severini: @Madeline92: @voswetchAi: @ParsecV: jestem wykładowcą na UAM (na tym samym Wydziale co sławna #platyna ) i powiem szczerze że jestem trochę zażenowana tym co tu czytam. Każdy ma prawo do własnego zdania, jeśli to prawda że Samorząd poinformował władze że ma pełne poparcie studentów to doszło tu do nadużycia