Wpis z mikrobloga

Zdania były podzielone, no ale wrzucam. Miłej zabawy.

tl;dr


Parę razy już się nad tym zastanawiałem, ale dopiero dziś wrzucam historię mojego #przegryw’u. Z uwagi na dużą ilość materiału, wpis został podzielony na kilka sekcji, więc można sobie wybrać co poniektóre bardziej interesujące. Nie oczekuję specjalnego wsparcia ani rad, choć kto wie, może komuś będzie się chciało jakoś to skomentować. Ruszamy.

1. #rozowepaski
Oczywiście #tfwnogf od urodzenia (obecnie 21 lvl). Właściwie odkąd nie zacząłem przeglądać mirko (wcześniej długi czas bez konta, na głównej, ale to wstydliwe czasy…), myślałem, że tylko ja mam z tym takie problemy. Wszyscy wokół jakoś są normalni i dla nich #rozowypasek to coś oczywistego. Dla mnie nie do końca. Tu przekonałem się, że jest więcej osób podobnych do mnie pod tym względem. Niemniej nie wiem, czy u każdego działa to tak samo, jak u mnie:
a) nie znam się na tym do końca, ale ponoć są pewne cechy, które są dla #rozowepaski ważne pod kątem ewentualnego partnera. Niestety w tych najważniejszych leżę. Przede wszystkim jeśli chodzi o pewność siebie – uważam się za śmiecia i podejrzewam, że po prostu to widać. Nakręca się to z każdym odrzuceniem, których dotąd nie było wiele, ale każde mnie bolało i długo się po nim zbierałem (po jednym – do dziś, choć minęły już ponad dwa miesiące). Nie jest to normalne, bo jak wiadomo, różowych na świecie jest wiele. Ja jednak podbijam do niewielu (podoba mi się oczywiście więcej, ale albo #stuleja, albo po prostu są zajęte – wtedy odpuszczam od razu) i niestety za każdym razem angażuję się za bardzo. Mityczne już planowanie całego życia z danym różowym wspominane tu na mirko jest mi bardzo dobrze znane, potwierdzam ten stan rzeczy. Zamiast aby być dla różowego kimś równorzędnym albo lepszym, skazuję się na pozycję tej gorszej osoby.