Wpis z mikrobloga

Ja wiedziałem, że takie coś długo się tworzy... ale 5646 godzin?!

Wiem, że to się rozbija na team artystów. Więc jeżeli przy projekcie pracuje ich 56 to każdy odwala swoją działkę w 100 godzin, czyli można powiedzieć teoretycznie, że w 3 miesiące...

W praktyce, to pewnie się robi cały rok, bo wdrażanie projektów wcale takie łatwe nie jest :)

Mimo to efekt jest fenomenalny.

Jak ktoś w tym pracuje i zna się lepiej ode mnie to z miłą chęcią przeczytam jak to wygląda od środka :)

#grafika #grafika3d #blender #3d #film
  • 14
@Rezix: Jeżeli wszystko modelowali i teksturowali od zera, to wcale nie jest tak dużo. Samo modelowanie pewnie pochłonęło połowę czasu. Masz tu obszerne lokalizacje z zatrzęsieniem detali, dużo efektów cząsteczkowych, postprodukcję, montaż i diabli wiedzą co jeszcze. Tu w sumie produkcja wygląda podobnie jak na normalnym planie filmowym, plus to że wszystko co widać musisz sam stworzyć. No było przy tym trochę roboty.
@frozenrb: Grafika niezła, ale nie przesadzajmy. Wieję
@ossj: omg co za debil. Równie dobrze, mógł to otagowac jako 3Ds, Photoshop, Maya, Nuke czy cokolwiek związanego z grafiką i animacja 3d. Raczej ironicznie to napisałam w stosunku do tagu z blenderem.
@ossj: nie, może Ty jesteś zbyt głupi po prostu? To tak jakbyś każdą grę z samochodami tagował jako gta. Nie no, ładna animacja. Plusa dałam. Ale na #!$%@? wołać każdego spod tagu blender, który służy do dzielenia się informacjami na temat blendera, tylko dlatego, że w jakiejś animacji jakiś element był wykonany w tym programie?
nie, może Ty jesteś zbyt głupi po prostu?


@homo_superior: Twoje argumenty są typowo kobiece. Bardzo słabe ale w zamian przezywasz.. typowa baba xd
Aż żal masakrować. Wystarczy mi to ,że wiem jaką mam przewagę i nie muszę Cię gnoić ;)