Wpis z mikrobloga

@peszmerd: Nie, to był Eul. Potem pałeczke przejeli Meian i Ragn0r tworząc DotA Allstars i przekazali mapę Guinsoo. Guinsoo przekazał mapę rok później Neichusowi i IceFrogowi. Guinsoo zajął się LoLem a do dziś IceFrog robi Dote 1 i Dote 2.

A Eul i Neichus zagineli bez śladu w internecie
  • Odpowiedz
@qlink: fajny materiał, ale to z 'przejęciem' rynku MOB przez HOTS to strzał w stopę, przecież HOTS to jest nieudolna podróbka czegoś, co kiedyś leżało koło moby, jest absolutnie obrzydliwy graficznie, cukierkowy i paskudny, bez żadnej logiki i sensu gry, wygląda jak gra dla 8 latków żeby sobie pociupały w klawiaturę ciesząc się z fajerwerków.
  • Odpowiedz
@qlink: Nie masz wrażenia że postacie w LoLu są projektowane i wypuszczane non stop od jednego szablonu? W przypadku DoTA 2 taka sytuacja nie ma miejsca. Patrz: Invoker, Meepo, Wisp czy nawet Techies. Co do LoLa, szkoda że nie wspomniałeś o stronach do run i samych runach które są stosunkowo drogie żeby mieć je pod ulubioną postać lub grupę postaci. Na tym polu przewagę mają Ci co za grę zapłacą.
  • Odpowiedz
@qlink: Tylko HoN, Heroes of Newerth. LoL owszem z ziomkami jakis aramik czy cos. W dote zagralem kilka razy i duzo gorzej mi sie w nia gra niz w HoNa, wszystko wydaje sie o wiele mniej czytelne czy dynamiczne.
  • Odpowiedz
Co do LoLa, szkoda że nie wspomniałeś o stronach do run i samych runach które są stosunkowo drogie


@Mattovsky: strony run dodają do lola trochę więcej strategicznego podejścia, możesz dodać sobie więcej dmg'a i zaryzykować wczesną grę lub kupić rundy obronne i dzięki temu masz mniejsze ryzyko.
A gadanie o tym, że pieniądze w lolu pomagają jest bez sensu, nigdy nie kupiłem w lolu żadnej postaci (wielu moich znajomych też)
  • Odpowiedz
@Masterfcb: Ciężko mi to wyjaśnić, ale spróbuję. Jak czegoś nie zrozumiesz bądź nie napiszę zbyt jasno to wal.

Dwóch graczy ma po jednym koncie, A i B. Rozwijają konto tak samo (czyt. kupują te same postacie, rozdają tak samo masterki i kupują runy za IP). W pewnym momencie gracz B za realne pieniądze kupuje dodatkową stronę i runy. I jeśli Ci gracze się spotkają to gracz B ma przewagę nad graczem A. Mam nadzieję że w miarę sensownie to opisałem.

Dobrze pamiętam że część postaci w LoLu można skontrować innymi postaciami? Czy to już zanikło i wszystkie są w miarę równe i bez różnicy co weźmiesz to i tak ugrasz? Jeśli grałeś w DoTA 2 to daj znać, będzie mi łatwiej posłużyć się przykładem żeby to wyjaśnić
  • Odpowiedz
@Mattovsky: W przypadku map chodziło mi o to jak wielka ich różnorodność zawiera się w każdej grze. W Lolu oficjalnie są to cztery mapy, zaś w DOCIE 2 jedna. Wspomniałem o edytorze bo to fantastyczna sprawa, jednak sam fakt że można grać na mapach stworzonych przez fanów jeszcze nic nie oznacza. Osobiście traktuję to jako miłe urozmaicenie, ale od moby oczekuję idealnego balansu, które fanowskie mapy mogą mi dać.

Albo i nie.

Dlatego to większa ilość oficjalnych, stale wspieranych map jest dla mnie wyznacznikiem
  • Odpowiedz
@Mattovsky: Run nie kupisz za RP (ale wiem o co chodzi, IP na runy, RP na postacie) i dzięki temu masz przewage ilości postaci
Ale grając pierwszy raz w lola, czas jaki musisz przez to poświecić na naukę, postaci, mechaniki czy samej gry nie jest stracony i dzięki temu mamy taką sytuacje:
Gracz A (RP na postacie, IP na runy/postacie) ma sporo champów niektórymi umie grać, niektórymi nie
Gracz B
  • Odpowiedz