Wpis z mikrobloga

Sytuacja mirki z #telefony i #android jest taka.
Mam telefon Motorola Moto G LTE. Wyświetlacz ma przebarwienia od poczatku na bialym tle w kolorze żółtym. Zglosilem to kolo 7 marca jako ze od nie dawna to sie dzieje. Zglosilem tez ze skrocony czas zywotnosci baterii. W trakcie użytkownia odblokowałem bootloader tracąc GWARANCJĘ producenta, ale mam nadal REKOJMIE, towar niezgodny z umowa. Telefon kupiony w RTVeuroAGD a serwis to #teleplan z Bydgoszczy. Serwis stwierdza INGERECJE osob trzecich i przez to trace PRAWA GWARANCYJNE, ale ja korzystam z Rekojmii. I TERAZ, CO MA SOFTWARE NAWET JESLI do WYSWIETLACZA?!??!!??!?!!??!?!?!?

Glownie moje pytanie kieruje do #prawo Mirków - co w takiej sytuacji robic?
Pirzu - Sytuacja mirki z #telefony i #android jest taka.
Mam telefon Motorola Moto G...

źródło: comment_NAUxHxLKmf0YNc2bvHhtsuZbukejWk6q.jpg

Pobierz
  • 36
@Pirzu: rekojmia ładnie brzmi na papierze, jak chciałe oddac telefon na rękojmie i dostac nowy to laska mówi ze oni sa tylko zewnętrznym przedstawicielem t mobile i telefonu nie dostane musza go wysłac na serwis ( a to przeciez juz podlega pod gwarancję) i #!$%@? mogłem tam siedziec i sie kłócić a i tak nie dostałbym tego co gwarantuje rękojmia
@Adams_GA: A jak bede mial zdjecia ze stycznia ze to juz bylo ? :) a data jest na mailu kiedy bootloader zostal odblkowany. Bootloader jest czyms jak plomba na srubce tyle ze dla oprogramowania.
@Adams_GA: Okej, ale napisalem na zgloszeniu na poczatku marca ze 2 tygdonie temu to wykrylem.. bo chyba do 2 miesiecy od zauwazenia mozna zglosic. A jesli powiem, ze w styczniu to bylo na poczatku i zaginelo i znouwz sie pojawilo ?
@Pirzu: Ja polecam Ci skontaktowac sie z innym oddzialem motki, moze w UK i opisac im cale zajscie. Kiedys mialem motorole defy i ten model mial fabryczna wade z plyta glowna, przez ktora po pewnym czasie po prostu przestawal dzialac. Polski serwis motoroli odrzucil mi gwarancje przez zdjetego simlocka, na dodatek zle telefon poskladali. Angielski support kazal odeslac telefon do najblizszego serwisu, padlo na NL, bo tutaj pomieszkuje, a ci wymienili
@Misaki: @drutex12: @Pacjent:
Co myslicie o takim tekscie do motoroli? u rzecznika nie bylem narazie, jak motrola UK nie pomoze to wtedy rzecznik.

Dear,
I am writing to you because I am user of Motorola Moto G and I have problem with warranty in Poland.
As I know, there is no sales representative in Poland. I tried to call (0048) 223 070 360 which is shown at your website