Aktywne Wpisy
vofeen +9
Od ponad 3 lat robie nocki w cukierni u prywaciarza. 6 dni. Nie mam nawet 4k na rękę.
Wczoraj trafiła mi się oferta pracy, którą chciałem wykonywać już dawno.
Niedawno zwolnił się u nas dobry pracownik, który wszystko potrafił zrobić, był wszechstronny. Teraz zostało nas dwóch i wiem, że jeśli ktoś z nas się zwolni, to szef będzie miał mokro. Zresztą jestem aż nadto empatyczny, bo nie chce zostawiać kumpla z jakimś
Wczoraj trafiła mi się oferta pracy, którą chciałem wykonywać już dawno.
Niedawno zwolnił się u nas dobry pracownik, który wszystko potrafił zrobić, był wszechstronny. Teraz zostało nas dwóch i wiem, że jeśli ktoś z nas się zwolni, to szef będzie miał mokro. Zresztą jestem aż nadto empatyczny, bo nie chce zostawiać kumpla z jakimś
Mamut_z_wiertlem +22
Witajcie, jestem wysoko wrażliwa osobą, mam 17 lat a 18 będę miał w marcu dokładnie 3 marca. Cierpię jak zbity pies, nie wiem co ze sobą zrobić mam depresję i jestem zbyt wrazliwy, nigdy się w życiu nie cieszyłem wszyscy mnie meczeli nawet w szkole, ale żebym to wszystko napisał linijek by tu brakło, byłem u psycholożki która kazała mi wchodzić na tiktoka i się cieszyć z małych rzeczy, olałem kompletnie tą
Mam telefon Motorola Moto G LTE. Wyświetlacz ma przebarwienia od poczatku na bialym tle w kolorze żółtym. Zglosilem to kolo 7 marca jako ze od nie dawna to sie dzieje. Zglosilem tez ze skrocony czas zywotnosci baterii. W trakcie użytkownia odblokowałem bootloader tracąc GWARANCJĘ producenta, ale mam nadal REKOJMIE, towar niezgodny z umowa. Telefon kupiony w RTVeuroAGD a serwis to #teleplan z Bydgoszczy. Serwis stwierdza INGERECJE osob trzecich i przez to trace PRAWA GWARANCYJNE, ale ja korzystam z Rekojmii. I TERAZ, CO MA SOFTWARE NAWET JESLI do WYSWIETLACZA?!??!!??!?!!??!?!?!?
Glownie moje pytanie kieruje do #prawo Mirków - co w takiej sytuacji robic?
Pisz do oficjalnego supportu motoroli. Dzięki za ostrzeżenie, też kupiłam w RTVCebulaAGD i też bootloader odblokowany. Odblokowując nie tracisz gwarancji, przytaczam email który dostałam z supportu motoroli.
No dobra, teraz mam niezablokowany, oni o tym wiedzo. Zablokuje teraz, i co oni mogo, dalej mowic ze byly zmiany ?
Co myslicie o takim tekscie do motoroli? u rzecznika nie bylem narazie, jak motrola UK nie pomoze to wtedy rzecznik.
Dear,
I am writing to you because I am user of Motorola Moto G and I have problem with warranty in Poland.
As I know, there is no sales representative in Poland. I tried to call (0048) 223 070 360 which is shown at your website