Wpis z mikrobloga

@Destr0: Neuroshimy Hex 2.5 lub 3.0, ale to nie wiele zmienia:
zależy jaką grę preferujesz:jeżeli dużo kombinowania: Neodżunglę, ale bezpieczniej chyba Nowy York (większa liczba osób się odnajdzie)
@Destr0: Mówisz o 3.0? Armie oczywiście polecam wszystkie. Może poza Dancerem, ale ten nie ukazał się w 3.0 do tej pory. Pośród dodatków armijnych masz kilka "klasycznych", które gładko uzupełniają podstawowe armie: Nowy Jork, Smart, Mississippi, Stalowa Policja. Potem masz te lekko zakręcone: Vegas, Neodżungla, Uranopolis, Sharash. Wreszcie te kompletnie odjechane, których mechanika totalnie wywraca do góry nogami to, co do tej pory widziałeś w Heksie: Mephisto, Doomsday Machine (afaik trudno
@Destr0: Wsiąkniesz w tą grę tak, że prędzej czy później i tak kupisz wszystkie dodatki ;)
Na start polecam smarta, nowy jork, stalową policje i sharash (ot, armie, którymi najbardziej lubię grać).
Dancer nie powinien wyjść - przewraca podstawowe założenia gry do góry nogami. Jeśli w ogóle kupować to nie na początku, bo Ci się tylko pokiełbasi.