Kraj: Stany Zjednoczone Ameryki Okres Produkcji: 1989-1993 Ilość sztuk: 22 Nadwozie: dwudrzwiowe coupe Napęd: tylny Moc silnika: 625 KM @ 5700 rpm Masa wlasna: 1506 kg Skrzynia: 3-biegowy automat V max: 350 km/h 0-90 km/h: 4.2 s Moment obrotowy: 855 Nm @ 4900 rpm
Pierwsze silniki w układzie W stosowane były w motocyklach Anzani w 1906. Potem w 1917 był W12 dla lotnictwa. Z W12 eksperymentowało Audi, ale zarzuciło ten pomysł. Wychodzi niestety na to że współcześnie tylko VW projektuje te silniki dla kilku modeli, czasem są one montowane też w motocyklach klasy Moto GP. Znalazłem też news na temat planowanego W3
@wooks001: może dlatego audi zarzuciło te silniki bo nie widzieli w nich żadnego sensu? Albo po prosty bardziej opłacały im się zwykłe silniki w układzie V?
Kraj: Stany Zjednoczone Ameryki
Okres Produkcji: 1989-1993
Ilość sztuk: 22
Nadwozie: dwudrzwiowe coupe
Napęd: tylny
Moc silnika: 625 KM @ 5700 rpm
Masa wlasna: 1506 kg
Skrzynia: 3-biegowy automat
V max: 350 km/h
0-90 km/h: 4.2 s
Moment obrotowy: 855 Nm @ 4900 rpm
Zapraszam do komentarzy po więcej zdjęć.
http://www.ultimatecarpage.com/spec/490/Vector-W8-Twin-Turbo.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_W8
http://www.topspeed.com/cars/vector/1992-vector-w8-ar943.html
#samochody #vector #motoryzacja #carboners #klasykimotoryzacji
Pierwsze silniki w układzie W stosowane były w motocyklach Anzani w 1906. Potem w 1917 był W12 dla lotnictwa. Z W12 eksperymentowało Audi, ale zarzuciło ten pomysł. Wychodzi niestety na to że współcześnie tylko VW projektuje te silniki dla kilku modeli, czasem są one montowane też w motocyklach klasy Moto GP. Znalazłem też news na temat planowanego W3