Wpis z mikrobloga

@rancosster: Zapowiada się fajnie, ale wydaje mi się, że coś im wolno development idzie? Ludzie na ich forach śmieszkują, że jak beta do końca 2015, to w tym tempie pełna wersja wyjdzie koło 2018 ;-) Nie wiem ile w tym prawdy...
@Regis86 @rancosster : to Inxille. Niby zrobią dobrą robotę, ale będzie jak przy Wasteland 2 pewnie - domyślna data ukończenia pracy to będzie start Early Access i zabawy w ogarnianie gry.
@Kazak77: Sword Coast Legends mnie trochę przeraża, bo ma być nastawione na walkę i być oparte o nowe D&D. To oznacza brainfuck.
@ja-jasiek: Przy Wasteland 2 inxile musiało zebrać zespół i się zorganizować, co wcale nie było łatwe. Pamiętajmy, że to ich pierwsza taka produkcja. Plus, dopiero ogarniali Unity.

Przy Tormencie mają technologię od Obsidianu, znają Unity 4 jak własną kieszeń (przynajmniej powinni po dwóch latach z Wastelandem) i trzymają się systemu walki (tury), który mają już względnie rozpracowany. To jak dla mnie dwie różne historie, więc możemy patrzeć na rozwój Tormenta z
@Kazak77:

Sword Coast Legends:P

Pfuj! Fałszywy prorok.

Żadne z tego staroszkolne cRPG ani Dungeons & Dragons- jak już to Dungeons & Dragons Age. Czerpią z lore DnD, ale z jego zasadami nie ma nic wspólnego- samoodnawiające się zdrowie, czary, cooldowny, naparzanie z niskopoziomowych czarów jak z karabinu, itd.. Przynajmniej na chwilę obecną tak jest.

Do tego to paskudne konsolowe UI, które już świadczy o tym, że ta gra ma zasysać z
@wielooczek: Pokaż mi inną nową grę cRPG poza Pillars of Eternity i Tormentem która będzie warta uwagi, zresztą nawet te gry nie opierają się na D&D. SCL będą robić ludzie odpowiedzialni za pierwszą część Dragon Age więc mają mój miecz jeszcze przed premierą. Po Dragon Age: Origins i pierwszym Wiedźminie klasycznych cRPG nie przerobionych na casualowe gówno jest jak na lekarstwo.