@nieumiemtanczyc: ja tam wolę pen and paper jedyny CRPG co mnie wciagna to fallout 3 1-2nie skumalem na początku sterowania a tak btw graliscie w arkadie ? Taka gra przez telnet mud ... Zasadniczo brak mi serio otwartego świata jak w pen and paper
Po pierwsze - jak nie chcesz to nie musisz korzystać.
Po drugie - przecież nawet Baldurs Gate miał szybą podroż - jak wszedłeś na mapę świata nie musiałeś iść po kolei po każdej lokalizacji, tylko klikałeś cel i pojawiałeś się w wybranym
@nieumiemtanczyc: i co to za różnica? Po lewej masz wszystko napisane, że i tak każdy idiota by to znalazł, po prawej masz to samo, ale po prostu tracisz mniej czasu.
Najgorszy jest scalling z rozwojem bohatera - to mnie najgorzej odrzuca od nowych produkcji. Weźmy takiego Gothica - tam byle wilk czy kretoszczur na początku były wyzwaniem. W skyrimie można na 1 lvlu przebijać się przez ciemne tunele. Troszkę żenada.
@Jajcew: Scaling w Skyrimie jest znacznie lepiej zrobiony niż np. w Oblivionie (gdzie było to absurdalne) i bazuje na tym z Fallouta 3. Po pierwsze wszystkie stwory jak i tereny mają zakres leveli - więc np. nie mogą być powyżej 5tego lub poniżej 10tego.
Dzięki temu masz przeciwników, którzy po jakimś czasie będą banalni jak i takich, z którymi nie masz szans na
@nieumiemtanczyc: chodzilem z buta w skyrimie ale jak juz po raz kilkusetny musialem walczyc z 5 niedzwiedziami po drodze do nastepnej wioski to zaczakem uzywac szybkiej podrozy no bo ile mozna?
@nieumiemtanczyc: ja dopiero w WOTLKu ściągnąłem carbona do questów w wowie, ale tylko dlatego, że tam już był wbudowany jakiś szit, ale buł dziwny. Z drugiej strony nikomu się nie chce już męczyć tygodniami z grą. Ja byłem mega podjarany faktem, że wychodzi baldur na androida, a jak już wyszedł to mnie wciągnął na dwa dni, a potem już mi się odechciało.
@qtsms: zwiedzanie Morrowinda było nudne jak flaki z olejem - pusty świat, praktycznie brak npc po drodze i co chwilę te cholerne pterodaktyle. Super przygoda.
Z resztą, jak nie chcesz, to nie musisz używać szybkiej podróży.
Coś poszło nie tak chyba ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#morrowind #skyrim #gry #rpg
To bez sensu - przecież tak nie pozabijam niedźwiedzi i nie pozbieram kwiatków i motylków.
@Nightshade: Wiesz, ze niedługo będziesz mogła pograć w Moro w dobrej oprawie graficznej?
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89785
http://tesrenewal.com/skywind-faq
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@Nieprzyjemnie: Hmm? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po pierwsze - jak nie chcesz to nie musisz korzystać.
Po drugie - przecież nawet Baldurs Gate miał szybą podroż - jak wszedłeś na mapę świata nie musiałeś iść po kolei po każdej lokalizacji, tylko klikałeś cel i pojawiałeś się w wybranym
Fakt, miało być do
@Jajcew: Scaling w Skyrimie jest znacznie lepiej zrobiony niż np. w Oblivionie (gdzie było to absurdalne) i bazuje na tym z Fallouta 3. Po pierwsze wszystkie stwory jak i tereny mają zakres leveli - więc np. nie mogą być powyżej 5tego lub poniżej 10tego.
Dzięki temu masz przeciwników, którzy po jakimś czasie będą banalni jak i takich, z którymi nie masz szans na
@repiv: Nie widzę związku.
Z drugiej strony nikomu się nie chce już męczyć tygodniami z grą. Ja byłem mega podjarany faktem, że wychodzi baldur na androida, a jak już wyszedł to mnie wciągnął na dwa dni, a potem już mi się odechciało.
Z resztą, jak nie chcesz, to nie musisz używać szybkiej podróży.