Wpis z mikrobloga

@znarFm:

Tip'y do gry KW-1:

- Ustawiaj się do przeciwników pod kątem 45 stopni,
- Jeśli nie boisz się strzelać z gelda, to montuj troll-gun'a, bo na tym czołgu jest on po prostu świetny (sam grałem na tym dziale właśnie for fun),
- Pamiętaj, że z boku ten czołg jest bardzo twardy, ze względu na szerokie gąsienice, które robią za pancerz warstwowy,
- Gra na wierzę to często nie taki zły
Po wyekspieniu nie idź w linię prowadzącą do IS'a-4, gdyż jest ona zwyczajnie słaba w porównaniu z tą do IS'a-7, poza świetnym ST-I wszystkie inne czołgi to guwnoczolg 'i


@Buy_the_ticket:
w tym momencie T150 >> kv-85
kv3 najsłabszy czołg z tej linii
Kv4 bunkier na kółkach, może odbijać w mieście nieogarnięte 10 all day long
ST I - taki is4 z wodogłowiem, ale jak dla mnie i tak lepszy od is8
@PhobosX: @kapelusz:

Linia IS'a-7 - wybacza mniej błędów, czołgi szybsze, z lepszymi działami, ale gorszymi pancerzami,
Linia IS'a-4 - wybacza więcej błędów, czołgi wolniejsze, z gorszymi działami, ale lepszym pancerzem.

Reasumując:
- Linia IS'a-7 - dla bardziej ogarniętych graczy, którzy nie muszą aż tak polegać na pancerzu,
- Linia IS'a-4 - dla graczy trochę słabszych, którzy potrzebują by były im wybaczane błędy złych zagrań, przy użyciu pancerza.

Podsumowanie:

Linia IS'a-7
@Buy_the_ticket: a ja skończyłem obie linie ;] Prawda taka że w dobie świszczącego wokół golda, armor stracił znacznie na sile, więc zwyczajnie bardziej opłaca się iść w czołg mobilniejszy.

I zdecydowanie nie zgodzę się że linia is'a4 jest dla nieogarów - dlaczego? otóż dlatego że każdym czołgiem z tej linii musisz umieć się odpowiednio ustawić i być przygotowany na zasyp goldów.

Wiesz dlaczego ludzie grają "pike nosami"? bo nie muszą się