Wpis z mikrobloga

EE niby człowiek chce zagrać bo podobno zajebista giera. A jak tak czyta sobie o niej samej to ma pewien problem, bo to kolejna gra która wyszła w stanie niegrywalnym ;-; Rozumiem jakieś mniejsze bugi/glitche ale tu są bugi psujące grę...
A gra przecie w becie była długi czas.
np:
http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lmx2/psa_doubleclicking_equipment_bug/ - to chyba najgłupszy jaki może być
http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lf2a/friendly_warning_to_fellow_ciphers/
http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lzd8/game_breaking_bug_ranger_companions/
no i oczywiście crash związany z tym raedric.

Strach to w ogóle odpalać, człowiek się wciąganie a patch który ma wyjść JAKOŚ w tygodniu dopiero...cholera wie czy nie #!$%@? sejwów jak takie bugi są ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pillarsofeternity
  • 11
@sunsu-sun: Pomijając bugi, to w tej grze ogółem przydałoby się kilka zmian. Np. #!$%@?ć w ogóle czary/dzień i dać wszystkie /encounter. O poprawie nie istniejącego AI nie wspomnę.

Tyle czasu developu, alphy, bety i nadal gówno xD
@Inkwizycja: Nie dla gimbazy, czyli oldschool w pigułce!

1. Walki w stylu clusterfuck, bo czas rzeczywisty i #!$%@? AI.

2. Klasy są niezbalansowane, nawet po tak długich testach.

3. Mechanika walki jest toporna w #!$%@?, bo grzebali w szybkości ataku i niektóre postacie atakują co 15 min w dodatku nie trafiając.

4. Czary z ograniczeniem na dzień, dzięki czemu możemy nie używać w ogóle magii (bo może będzie potrzebna później bardziej)
@Khaine: Ale czy Ty nie rozumiesz, że tą grę sfinansowali kickstarterowcy i to oni decydowali jak ma wyglądać? Oni taką grę chcieli i taką otrzymali. Co Tobie do tego? Nikt Cię nie zmusza, graj sobie w dragone age.

1. Tak bardzo #!$%@? AI, oj bardzo. Bzdury pleciesz.
2. Zbalansują, może, nie wiem. Wisi mi to i nie przeszkadza ;-)
3. Co Ty bredzisz :D Czas ataku zależny jest od rodzaju broni/pancerza,
@Khaine: Trochę nie rozumiem Twoich narzekań na walkę i balans. Tylko z pozoru czas jest rzeczywisty, tak naprawdę grze bliżej do rozgrywki turowej (aktywna pauza, której używamy przez większość czasu). Nie widzę też problemu w tych lokacjach. Gdzieś ktoś Cię zabija za każdym, to zamiast się zastanawiać 20 minut, próbować 30 razy ginąć cały czas i płakać po forach i się pytać o co chodzi, to idziesz robić inne questy i
@Inkwizycja:

1. Tak bardzo #!$%@? AI, oj bardzo. Bzdury pleciesz.


AI nie istnieje. Każesz magowi rzucać czar w konkretne miejsce, to on go nie rzuci, tylko wbiegnie mobkom pod nogi i zacznie atakować normalnie. No faktycznie, geniusz! Że nie wspomnę o tym, że się postacie zawieszają i mobki zresztą też.

2. Zbalansują, może, nie wiem. Wisi mi to i nie przeszkadza ;-)


To jest niechlujstwo i niedostateczne testowanie, a nie oldschoolowy
AI nie istnieje. Każesz magowi rzucać czar w konkretne miejsce, to on go nie rzuci, tylko wbiegnie mobkom pod nogi i zacznie atakować normalnie. No faktycznie, geniusz! Że nie wspomnę o tym, że się postacie zawieszają i mobki zresztą też.


@Khaine: Eeee, nie? Nigdy się z czymś takim nie spotkałem a gram już 30 godzin. Postać czasem próbuje się przecisnąć i nie może przejść to maks z czym się spotkałem.

To
Trochę nie rozumiem Twoich narzekań na walkę i balans. Tylko z pozoru czas jest rzeczywisty, tak naprawdę grze bliżej do rozgrywki turowej (aktywna pauza, której używamy przez większość czasu).

@Sad_Statue: No to porównaj sobie walkę z ToEE, gdzie nie ma zbitek postaci, a czary padają dokładnie tam gdzie chcę.