Aktywne Wpisy
Deadend +341
Mantusabra +12
#przegryw podajcie jakieś synonimy do słowa przegryw. Mi ciekawe słowo przyszlo na myśl- cudak. Rzadko się używa tego słowa uguem, ale jest guem ciekawe asz asz
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
A gra przecie w becie była długi czas.
np:
http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lmx2/psa_doubleclicking_equipment_bug/ - to chyba najgłupszy jaki może być
http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lf2a/friendly_warning_to_fellow_ciphers/
http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lzd8/game_breaking_bug_ranger_companions/
no i oczywiście crash związany z tym raedric.
Strach to w ogóle odpalać, człowiek się wciąganie a patch który ma wyjść JAKOŚ w tygodniu dopiero...cholera wie czy nie #!$%@? sejwów jak takie bugi są ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pillarsofeternity
Tyle czasu developu, alphy, bety i nadal gówno xD
@Khaine: #!$%@?, właśnie o to chodzi w tej grze, to nie jest dragon age dla lamusów tylko STARY crpg. Ta gra od początku taka miała być, w skrócie, nie dla gimbazy.
1. Walki w stylu clusterfuck, bo czas rzeczywisty i #!$%@? AI.
2. Klasy są niezbalansowane, nawet po tak długich testach.
3. Mechanika walki jest toporna w #!$%@?, bo grzebali w szybkości ataku i niektóre postacie atakują co 15 min w dodatku nie trafiając.
4. Czary z ograniczeniem na dzień, dzięki czemu możemy nie używać w ogóle magii (bo może będzie potrzebna później bardziej)
1. Tak bardzo #!$%@? AI, oj bardzo. Bzdury pleciesz.
2. Zbalansują, może, nie wiem. Wisi mi to i nie przeszkadza ;-)
3. Co Ty bredzisz :D Czas ataku zależny jest od rodzaju broni/pancerza,
AI nie istnieje. Każesz magowi rzucać czar w konkretne miejsce, to on go nie rzuci, tylko wbiegnie mobkom pod nogi i zacznie atakować normalnie. No faktycznie, geniusz! Że nie wspomnę o tym, że się postacie zawieszają i mobki zresztą też.
To jest niechlujstwo i niedostateczne testowanie, a nie oldschoolowy
@Khaine: Eeee, nie? Nigdy się z czymś takim nie spotkałem a gram już 30 godzin. Postać czasem próbuje się przecisnąć i nie może przejść to maks z czym się spotkałem.
@Inkwizycja: Ja się dorzuciłem do stworzenia gry, a walka nie wygląda tak jak bym chciał. A chciałbym dopracowaną na poziomie ToEE.
@Sad_Statue: No to porównaj sobie walkę z ToEE, gdzie nie ma zbitek postaci, a czary padają dokładnie tam gdzie chcę.