Wpis z mikrobloga

@bartula123: W 2012 roku kolejny wydawca ich wydymał i skasował grę, nad którą pracowali.

Doszło do znacznych zwolnień w Obsidian Entertainment, brakowało im pieniędzy, także perspektyw na inne projekty, mieli nawet wyznaczoną datę zamknięcia.

I puff, wpadli na pomysł z Kickstarterem.
  • Odpowiedz
@eryk: Cenega robi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Raczej na premierę się wyrobią, już wczesne wersje beta zawierały polskie napisy, choć nie uchroniły się od błędów.

Oby nie było jak w przypadku CDP, które (jako jedyne spośród firm lokalizujących grę w różnych krajach) miało kilkumiesięczny poślizg z lokalizacją Divinity: OS i jeszcze kłamali na temat postępów.
  • Odpowiedz
@wielooczek: Czytałem już o tym.

Ja oprócz zakupu własnego egzemplarza gry być może (ale to jeszcze nie jest pewne) zrobie też jakeś rozdajo na wykopie, w którym będzie do wygrania 1-2 egzemplarze gry na steam.
  • Odpowiedz