Wpis z mikrobloga

Poplątanie z przemieszaniem. Kilka lat temu branża Interactive poszerzyła się o nowy sektor: media społecznościowe. Rynek zalany został specjalistami ds. Social Media – ludźmi intuicyjnie „czującymi” klimat świata społeczności w sieci. Jednak czy mają oni wiedzę o społeczeństwie?

Bardzo ciekawy felieton o specjalistach i praktykantach którzy tylko za nich się uważają:
http://instytutmedialny.pl/sozal-media/

_
#socialmedia #media #internet #felieton #praktyki #marketing #networking
  • 11
  • Odpowiedz
@jakub-biel: Kuba, ale zdajesz sobie sprawę, że sam stajesz się mało wiarygodnym specjalistą w tej dziedzinie, skoro w raczej głupi sposób odjąłeś swego rodzaju "czaru" marce Solgaz na mirko? Jak konto Solgaz było prowadzone przez w gruncie rzeczy anonimowego, normalnego człowieka to było okej, ale jak zdecydowałeś się ujawnić to sprawiłeś, że magia marki Solgaz na mirko jest mniejsza?
  • Odpowiedz