Wpis z mikrobloga

Tak sobie czytam o tych "nowszych" samochodach na jakie mógłbym zamienić e39 i dosłownie ręce opadają. Audi A6 C6, BMW 5 E60 czy Mercedes W221, wszystkie piękne, nowsze i... gorsze. Gdzie nie zaczne czytać o tych autach wszędzie negatywne opinie na temat ich awaryjności. Niewiem czy to ludzie mocno przesadzają czy te auta są naprawde takie gówniane.
#motoryzacja #samochody
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@bigger: Też myślałem, z jednej strony pełno jest w niemczech takich z przebiegami 500-700k km co świadczy o ich żywotności, a z drugiej jak poczytałem polskie fora to mam mieszane uczucia.
  • Odpowiedz
@Kejran: Czytaj dalej polsie fora i slyuchaj ekspertow. E39 to dobry woz. Moj wspolnik mial zanim zamienil na E60 i E61 . Cos sie wyslalo. Zaraz dopisze reszte.
  • Odpowiedz
@Kejran: Jak slusznie zauwazyes podaz modeli z przbiegami po 700k+ swiadczy o ich trwalosci. Do tego merc jest 15x tanszy w utrzymaniu jak bmw. Wersje z sbc hamuja 100x lepiej. Moze az tak nie zapi**la, ale pod kazdym innym wzgledem jest lepszy. Ok, moze bardziej traci na wartosci. Jezdze (a wlasciwie Zona) juz 2 albo 3 rok w211 i za nic bym nie wrocil do beemki.
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger: Myślę, że tak zrobie, bo z Mercedesów W211 jest dla mnie jednym z ładniejszych, poza tym Mercedesa jeszcze nie miałem, a wypadało by ;)
  • Odpowiedz
@Kejran: i tak i nie tak. Zalezy bardziej od egzemplarza. Prawda tylko taka że większość egzemplarzy sprzedawanych w Polsce, nawet tych świeżo sprowadzonych, jest w kiepskim stanie. I wtedy się tworzą historie na forach jakie te samochody nie są ble. Za w211 mopf0 z kompresorem trzeba by było dać około 30-40k zł aby był w dobrym stanie. Większość jednak szuka do 30. SBC też nie stanowi problemu dopóki auto serwisowane
  • Odpowiedz
Prawda tylko taka że większość egzemplarzy sprzedawanych w Polsce, nawet tych świeżo sprowadzonych, jest w kiepskim stanie.


@Leafdrop: i warto dodać, że jak już sprowadzi się taki szrot do Polski, to wielu właścicieli robi co może żeby go jeszcze bardziej "dojechać" :)
  • Odpowiedz
@Kejran: Siostra ma w211 z końca produkcji (przed liftem) dizel e220 150km. Auto jest eksploatowane bardzo intensywnie we Francji. Wygoda prowadzenia i zachowanie auta na drodze są świetne. Kupili je po taksówce, która przejechała 600k km, a ślady zużycia są minimalne jak na auto z tym przebiegiem, osobiście zamienię swoje w203 na właśnie w211. Osobiście polecałbym 170 konnego dizla. Problemów z silnikiem żadnych, ale oczywiście trzeba o niego dbać i
  • Odpowiedz
  • 0
@Pan_Winston: Myślę właśnie o takim, mam straszną chęć na jakiegoś Mercedesa lecz chciałbym żeby to było coś pozbawione problemów z rdzą oraz żeby nie było awaryjne. Jeszcze jestem ciekaw jak wypada W212 na tle W211.
  • Odpowiedz