Aktywne Wpisy

Van-der-Ledre +20
Osobiście uważam, że jeśli miała by nastąpić jakakolwiek inwazja, na większą skalę ze strony inteligencji pozaziemskiej, to następnym krokiem będą zakłócenia systemów informatycznych/komuniakcji. Jeśli zostały wysłane rzekomo jakieś drony zwiadowcze, to kolejnym krokiem jest zakłócanie np. internetu, przechwytywanie sygnałów, ogólne zapozanawanie się z naszą infrastrukturą cyfrową, powodując jej szwankowanie. Byłby to kolejny punkt "zwiadu" przed działaniami militarnymi. Oczywiście dalsze "drony zwiadowcze" byłyby wysyłane. Tym razem możliwe że nad obiekty czysto strategiczne jak

Van-der-Ledre +200
PODSUMOWANIE KONFERENCJI:
Z początku czarnoskóra pani stwierdziła, że ufo nie miały pochodzenia pozaziemskiego, śmiechy na sali, żarty o ET etc.
Następnie John Kirby wyszeł i rzucił kilka konkretów. Ufo zostały wykryte po zwiększeniu wrażliwości systemów NORAD. Opisał, że od lat zjawisko UFO jest raportowane nie tylko w USA ale także w partnerskich krajach na całym świecie. Do dziś część przypadków pozostaje niewyjaśnionych. Jednakże programy uruchomione kilka lat temu powinny umożliwić lepsze zrozumienie
Z początku czarnoskóra pani stwierdziła, że ufo nie miały pochodzenia pozaziemskiego, śmiechy na sali, żarty o ET etc.
Następnie John Kirby wyszeł i rzucił kilka konkretów. Ufo zostały wykryte po zwiększeniu wrażliwości systemów NORAD. Opisał, że od lat zjawisko UFO jest raportowane nie tylko w USA ale także w partnerskich krajach na całym świecie. Do dziś część przypadków pozostaje niewyjaśnionych. Jednakże programy uruchomione kilka lat temu powinny umożliwić lepsze zrozumienie





Mirki pomożecie? Bo nie rozumiem, co źle zrobiłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Funkcja ma wystrzelić pocisk, który jest prefabem. Pocisk się pojawia, ale zamiast lecieć do przodu po prostu sobie spada (ma przypisany rigibody2d). bulletSpeed ma nadaną wartość.
void fireB(){if (playerScript.facingRight){
print("strzal w prawo");
Instantiate(pocisk, transform.position, Quaternion.Euler(0,0,0));
pocisk.rigidbody2D.AddForce(Vector2.right * bulletSpeed);
}
Komentarz usunięty przez autora
Tę siłę dodajesz do
pocisk.pociskbynajmniej nie jest tym nowo utworzonym obiektem.Komentarz usunięty przez autora
GameObject go = (GameObject) Instantiate(...);go.rigidbody2d.AddForce(...);
pociskto referencja do obiektu-pierwowzoru. Więc zamiast dodawać siłę nowoutworzonemu obiektowi, dodajesz ją do obiektu-matki(Clone)czyli kopia prefabapocisk.Instantiatezwraca nowy obiekt, ten który właśnie utworzyłeś, ten który cię interesuje. I to do niego dodaj tę siłę tak jak @januszkarwasz pisze.coś w tym stylu?
GameObject pociskInstance = Instantiate(pocisk, transform.position, Quaternion.Euler(0,0,0));pociskInstance.rigidbody2D.AddForce(Vector2.right * bulletSpeed);
Nadal nie działa, ale może jak pogrzebie to coś z tego ugram.
(GameObject)albo dodać przed ;as GameObject.Ogólnie to czytaj dokumentację! http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Object.Instantiate.html
pociskInstance.rigidbody.velocity = pociskInstance.transform.forward * bulletSpeed