Wpis z mikrobloga

@roots18: Same sprężyny są tanie, koszt 4 sztuk to około 500-600zł. ale wypadało by jeszcze amortyzatory dorzucić. Tutaj już koszta rzędu 2 tys. za komplet.
Z tym że te amortyzatory możesz potem regenerować jak się ubiją, a koszta regeneracji są dużo mniejsze niż koszta nowych amortyzatorów :)
  • Odpowiedz
@gumojad: to w sumie nie jest aż tak źle, ale muszę się jeszcze dobrze zastanowić nad tym wszystkim. Z początku kupowałem beatkę z zamiarem że pojeżdżę nią max rok i wymienię na coś nowszego, ale z dnia na dzień coraz bardziej jestem chętny porobić przy niej więcej i pojeździć tą dłużej.
  • Odpowiedz
@roots18: Tak to już z bmkami jest, u mnie też miała być na chwilę, a potem wpadło wnętrze, nawigacja, nagłośnienie, jeżdżę już 2 lata i chyba jeszcze pojeżdżę :D
  • Odpowiedz
@roots18: 2005 produkcja, 2006 rejestracja., przejechane niecałe 200tyś (198), 3.0 diesel automat, kolor orientblau. Duże navi, kremowe papy+podbitka, skrętne ksenony. Przód wymieniany na poliftowy (był pukniety w reflektor). Sprawdzany na hamowni, w ASO, przez szpeca od beemek (jeśli chcesz doposażać lub masz coś z elektroniką to mogę dać namiary). Ogłoszenie jeszcze wisi: LINK. Dałem 34 tyś zł.
  • Odpowiedz
  • 0
@grave: śliczna, środek mam taki sam. Ale mnie jeszcze bardziej napaliłeś na polifta :D daj te namiary na PW, może się przyda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz