Wpis z mikrobloga

@sorek: w e39 może być podłużnica walnięta, drzwi mogą puszczać wodę co skutkuje szybką korozją, co do 2 wszystko się rozstrzygnie w jakim stanie jest belka i skrzynia biegów/sprzęgło, pierwsza opcja niezła "koza" czujnik zużycia hamulców, błąd systemu abs no i przebieg.
Jak bym miał wybierać to 1 albo 2.
@happyloverboy: tak,

@Arturrow: podłużnica? Który to element? Jak to sprawdzić?

2. Możliwe, że sprzęgło po prostu ślizga - to nie jest aż tak wielki problem - prawda? Co ze skrzynią może być nie tak?

Co do opcji jeden: jak pytania zadać by wyeliminować te problemy?

@Kejran: asc? tzn?
@sorek: przy wymianie sprzęgła- skrzynie i wał trzeba odkręcić co pewnie w uk nie jest tanią sprawą, co do skrzyni jeśli synchronizator jest uszkodzony to skrzynia do wymiany. Co do opcji jeden zadawaj pytania kiedy były wymieniane klocki hamulcowe lub czy przy wymianie były poprawnie czujniki założone(być może właściciel kupił klocki bez możliwości montarzu czujników), najlepiej zrobisz jeśli masz taką możliwość, podpiąć samochod pod lapka(okrągłe złącze, obok silnika) i sprawdzić np.w
Pobierz Arturrow - @sorek: przy wymianie sprzęgła- skrzynie i wał trzeba odkręcić co pewnie w...
źródło: comment_Qoa9r7h0VJZbZKokDhhKNG0CMmU6cZF1.jpg
@sorek: Asc to kontrola trakcji, przy 2.8 się przydaje.
E39 olej, blacharsko do roboty maska, błotnik, próg, drzwi, drugie drzwi, błotnik tył, klapa, rdza pod klapą, do tego problemy z absem. Może poszukaj czegoś 200-300£ droższego ale bez wkładu ?

@Arturrow: Plus dwumasa dochodzi w silnikach 2.0 wzwyż do zestawu sprzęgła.
@Kejran: @Arturrow: dziękuję przyjaciele! Bez ASC się obejdę, ABS też, może się #!$%@?, ale chociaż się naucze jeździć tym RWD w końcu ;)

Co z olejem w E39?

Niestety nie mam kompa do BMW, ani kabli ani programu - więc sprawdzić nie dam rady :(

Jeśli tylko auto jeździ, to pierwszą rzecz jaką robie to zbieram na naprawę tego auta do Polski. Niestety mój problem jest taki, że ja auto
@sorek: Olej w sensie daj sobie spokój :D Jak dla mnie za dużo do roboty nawet jak masz blacharza po znajomości.
No i temu e39 chyba ktoś zrobił z dupy garaż, bo wszystko tam z tyłu rdzewieje jak po nieudolnej naprawie.