Jak narazie według mnie 2jka - zależy dokładnie jak wygląda i jak jeździ ofc. Jeśli faktycznie tylko ten przód jest pogięty - to jest to nie tak ciężkie do zrobienia (jeśli belka nieruszona).
@sorek: jesli chorizo o pierwszy to serio masz nadzieje ze po 18 latach przejechał tylko 88K ?! Poza tym 2.8L i petrol ?! Za darmo bym tego nie wziął...
@happyloverboy: tak, przebieg w pierwszym wypadku jest śmieszny (pamiętaj, że to mile jednakowoż) - możliwe, że był składany (choć raczej nie spawany, bo to się tu nie opłaca, po prostu przełożone podzespoły ze środka).
Co jest złego w 2.8l? Chciałbym 3l ale niestety w E36 występowało tylko w M3 ;/
@sorek: Pierwszy wygląda najlepiej ale był malowany(ciekawe dlaczego?) i świeci się kontrolka od absu wiec raczej czujnik któryś padł, chyba, że sterownik ale wtedy to by kosztowało troche kasy. 2. Porządnie trzepnięty, o obstawiam do wymiany maske, zderzak, błotniki, lampy i pas przedni. 3. Mocno poobijany, bez znajomego blacharza też będzie drogo.
@Kejran: 1. właśnie wygląda podejrzanie, musiałbym się nim przejechać by stwierdzić czy wszystko ok. Tak jak powiedział @ardeni - prawodpodobnie już 3 raz był składany i szczerze? Nie przeszkadza mi to ;)
2. Maska wygląda spoko, jedynie co widze do zrobienia to ten panel przedni od nerek (pogięty), kierunki to nie problem, lampy się skombinuje - akurat jeśli to jest tylko ten przód to się nie boje, zmieszcze się w £300
@happyloverboy: mhh, no poza tym cena wydaje się ok - jak od handlarza, akurat w UK to chyba nie aż tak wielki problem, bo jak kupisz walnięte auto to prawo Cię tutaj dość mocno chroni :)
@Kejran: zgadzam sie, ale chyba nie chodzi tez o to by wywalać hajs niepotrzebnie w błoto. Poza tym 18 letnie auto to samego road tax jakies £230 rocznie
@happyloverboy: ale w usterkach będzie wymienione to co tam pisze, zgadza się? W sumie to chyba nie ABS tylko brake pedal - może coś z systemem hamulcowym?
@Kejran: Ja potrzebuje mocnego czepiania się i wybicia mi każdego auta z głowy - szukajcie dziury w całym! Nie chce kupić bubla ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-328-2-8i-i-Sport-88k-October-Mot-Black-M-Sport-Alloys-Full-Leather-/171703661247?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27fa55f2bf
http://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e36-328i-coupe/1101510264
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201502010601846/sort/default/price-to/1000/page/1/usedcars/radius/100/make/bmw/postcode/s739lh/quicksearch/true/onesearchad/used%2Cnearlynew%2Cnew?logcode=p
Co jest złego w 2.8l? Chciałbym 3l ale niestety w E36 występowało tylko w M3 ;/
2. Porządnie trzepnięty, o obstawiam do wymiany maske, zderzak, błotniki, lampy i pas przedni.
3. Mocno poobijany, bez znajomego blacharza też będzie drogo.
2. Maska wygląda spoko, jedynie co widze do zrobienia to ten panel przedni od nerek (pogięty), kierunki to nie problem, lampy się skombinuje - akurat jeśli to jest tylko ten przód to się nie boje, zmieszcze się w £300
@Kejran: Ja potrzebuje mocnego czepiania się i wybicia mi każdego auta z głowy - szukajcie dziury w całym! Nie chce kupić bubla ;)