Wpis z mikrobloga

KTO MA W GARAŻU MOTOCYKL SWOICH MARZEŃ?


KTO NIE MIAŁ OSTATNIO CZASU, BY WRZUCIĆ ZDJĘCIA?


KTO PROSIŁ O ZDJĘCIA MOJEGO NOWEGO NABYTKU?


KTO PRZEZ NASTĘPNYCH KILKA DNI BĘDZIE CAŁE WIECZORY PRZESIADYWAŁ W GARAŻU?


ZDJĘCIA MOJEJ YAMAHY DRAGSTAR 1100:
1. http://imgur.com/a/Y0X05
2. Powyższe zdjęcia są zrobione dzień po zakupie, więc jeszcze nic nie robiłem przy nim. ^_^

#motocykle #marzenia #dragstar #chwalesie #bogactwo #piotszakstyle
  • 28
@GrabkaMan: Radio bym po prostu wypieprzył. Kupujesz BT do kasku (Nolan ma w kaskach miejsce, zestaw kosztuje 5-7 stów) i słuchasz telefonu. Przy okazji możesz rozmawiać przez telefon i z innymi w grupie. Jak oczywiście mają zamontowany BT w kaskach.
Nie zwróciłem uwagi na zdjęciach, czy są podgrzewane manetki. Jak nie ma, to zrobiłbym jako pierwsze. Poza oczywiście mechaniczno-trakcyjnymi niezbędnościami.
Sakwy, jak są dobrej jakości to należy oczywiście zostawić, bo to
@GrzegorzSkoczylas: No tak. Ale Ty mi dajesz rozwiązania po 700zł i 200 zł za manetki.
Ja po prostu nie dysponuję takimi pieniędzmi. ;)
Motocykl ma wszystko wymienione na nowe, więc nie muszę się męczyć z tym. Zostają mi jedynie wszystkie przeróbki, które nie będą mnie kosztowały fortunę. Na razie pojeżdżę na tym, jak mam. Potem będę kombinował, jak zrobić, by było ładniej i tanio. :)

Sakwy może nowe kupię. Ale to
@GrabkaMan: Manetki to nie kwestia wyglądu czy szpanu. Po prostu mega komfortu przy dłuższej jeździe. I tym samym bezpieczeństwa.
Sakwy i kufry można samodzielnie wyczyścić i dość dobrze odnowić. Grunt to natłuścić i nawilżyć skórę, żeby nie pękała. Nawet jeśli jest trochę spękana, to dużo jej pomoże. Ja używałem wazeliny do natłuszczania i zwykłej pasty do butów do impregnacji.
@garniturowiec: Dzięki. :) Trochę bałagan, bo jesteśmy w trakcie przenoszenia gratów ojca z pracy do innego garażu, więc trochę burdel. :P

@GrzegorzSkoczylas: Skórami będę się zajmował w piątek dopiero.
Miałem Virago 750, pojechałem na niej do Chorwacji. Potem do Austrii. Nie miałem ogrzewanych i jakoś przeżyłem. ;)
@GrabkaMan: Ok. Tylko musisz pamiętać, że Dragstar ma troszkę wyższe koszty utrzymania niż Virażki. Tutaj każde zaniedbanie będzie bardzo kosztowne.
Znowu się nie przyjrzałem, jak są montowane gmole. Ja zawsze unikałem montażu do bloku silnika, bo przy wywrotce jest klops. Lepiej od spodu do ramy. I nie spawać, a skręcać.
Poza tym student, nie student, będziesz teraz miał lepsze cel na wydawanie kasy niż przy standardowym studenckim życiu :)
I nie spawać, a skręcać.


@GrzegorzSkoczylas: Wszystko skręcane.

Dragstar ma troszkę wyższe koszty utrzymania niż Virażki.


@GrzegorzSkoczylas: Wiem. Na szczęście poprzedni właściciel wymienił wszystko, co było do wymiany (oleje, opony, itd), więc takie koszty mi odpadną.

Poza tym student, nie student, będziesz teraz miał lepsze cel na wydawanie kasy niż przy standardowym studenckim życiu :)


@GrzegorzSkoczylas: Jeszcze na kobietę trochę pójdzie. ( )