Wpis z mikrobloga

Pozwolę sobie wkleić jeszcze raz.

No Mirasy, proszę o pomoc. Będzie długo - potrzebuję kogoś starszego, bardziej doświadczonego z pomocą w podjęciu decyzji.
#praca #pracbaza #doroslosc

Szukałem pracy na niepełny etat (studiuję) i dostałem odpowiedź z dwóch miejsc. Potrzebuję o realną radę co wybrać ( ͡ ͜ʖ ͡). Ale najpierw o sobie:

Studiuję i mieszkam - Warszawa. W nadchodzącym semestrze muszę chodzić na uczelnie przynajmniej jeden dzień w tygodniu. W wakacje jestem wolny, natomiast od października niestety będę musiał studiować pełny semestr, a zajęcia bywają do wieczora.

1) Zakład optyczny, wymiar pracy 4-5 dni w tygodniu, 3-4 godziny dziennie (zaczynałbym po 12.00), 10zł/h na rękę. Za miesiąc maksymalnie ok. 700/860 złotych (przy 4/5 dniach w tygodniu). Praca chyba lekka, w małym salonie - głównie administracja i rozdzielanie pracy, z czasem może jakieś drobne poprawki optyczne i obsługa sklepu/klienta. Ale to z czasem, jak gościu powiedział. Perspektywa zatrudnienia 1,5-2 lata, ale ja jak mówiłem, mogę tylko do października. W salonie poza mną będzie jedna osoba + szef.

Plusy - raczej spokojna atmosfera, krótszy czas pracy
Minusy - mała kasa, nie będzie do kogo się odezwać, za wiele się nie nauczę, nie będę miał się jak wykazać, w wakacje niebardzo będę jak miał wziąć dodatkową robotę przy pracy od 12.00, a cirka 800 zeta to za mało za miesiac wakacji