Aktywne Wpisy
lakukaracza_ +66
#powodz Serce pęka
Krolowa_Nauk +251
Masakra, staram się śledzić wszystkie wpisy odnośnie obecnej sytuacji powodziowej, ale przekopywanie się przez te durne heheszki to jakiś koszmar. Co drugi wpis to jakieś szurstwo albo nabijanie się z tragedii "bo mnie to nie dotyczy i nie mój problem". Ludzie potopili swoje i tak już niewielkie zasoby empatii czy o co chodzi? Przykre bardzo...
Wszystkim, których dotknęła ta tragedia bardzo współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej uda się opanować sytuację
Wszystkim, których dotknęła ta tragedia bardzo współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej uda się opanować sytuację
2,5 miesiąca temu postanowiłem napisać grę. Czas jaki sobie wyznaczyłem to 1 miesiąc (#1gam). Jak zapewne się domyślacie nie udało mi się to zadanie jednak bynajmniej projekt nie został porzucony. Każdą wolną od obowiązków chwilę, staram się spędzać dodając kolejne elementy. Do gotowej gry mam jeszcze kawałek, ale w międzyczasie wyodrębniłem z niej partię kodu i powstało coś co można nazwać frameworkiem.
Nazwałem go xna.js
1. powód jest taki, że jestem fanboyem znanej biblioteki Microsoftu, której chlubną kontynuację stanowi dziś MonoGame (i FNA).
2. powód łatwo odgadnąć - powstaje w języku #javascript. Do wyświetlania grafiki natomiast używam #webgl.
3. powód to strukuralne podobieństwo do oryginału.
Mała demonstracja: https://www.youtube.com/watch?v=-f7n1fj-onA
W tym momencie brakuje jeszcze kilku głównych elementów jednak sporo już zostało zaimplementowane. Mam również ściśle określony plan co do tego co znajdzie się docelowo w środku. Będzie tego stosunkowo niewiele i ma stanowić odpowiednik funkcjonalny XNA 4.0 Refresh z paroma modyfikacjami które tymczasowo uznałem za ułatwiające pracę. Reszta rzeczy nie związanych bezpośrednio z wyświetlaniem grafiki, odgrywaniem dzwięków, obsługą inputu będzie prawdopodobnie stanowiła osobną bibliotekę, jednak w tym momencie nie skupiam się na tym.
Jeśli nic nie stanie mi na przeszkodzie postaram się umieszczać co jakiś czas postępy pod tagiem #xnajs
Zatem do dzieła i wracam do pracy :)
#gamedev