#ferrari przedstawiło dzisiaj następcę, albo raczej ewolucję 458 Italia. Model 488 GTB został wyposażony w mniejszy silnik (3,9 l V8, czyli 0,6 l mniej niż w Italii), ale dzięki turbodoładowaniu dysponujący większą mocą. Jednostka ta rozwija 670 KM przy 8000 rpm. Moment obrotowy w nowej maszynie Ferrari wynosi 760 Nm.To znaczny przyrost w stosunku do 458 Italii. W poprzedniku moc generowana z V8 F136 o pojemności 4,5 l wynosiła 570 KM. Moment obrotowy także został znacznie podniesiony. Przybyło aż 220 Nm.
Ferrari 488 GTB przejechało tor Fiorano o 0,5 s szybciej niż 458 Speciale.
@Rakers: To jest seryjny model, który będzie oferowany zamiast 458 Italii. Obawiają się, i dobrze (⌐͡■͜ʖ͡■)
@xqwzyts: w sposobie rozwijania mocy, brzmieniu, brutalności. Wolnossące V8 to była bestia. Turbodoładowane było po prostu bardzo mocnym silnikiem. Naprawdę nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Inna sprawa, że te silniki różni kilka lat.
@Dziekan5: mam jeszcze takie pytanie. Z tego co się orientuję to producenci przeznaczają jeden egzemplarz auta do testów dla dziennikarzy(zauważyłem, że we wszystkich polskich testach Camaro jest auto z tą samą rejestracją). I teraz pytanie co trzeba zrobić, żeby mieć możliwość testowania takich aut. No bo raczej jak założę kanał na YT gdzie będę wrzucał filmiki z moimi testami aut to raczej nie uznają mnie za dziennikarza motoryzacyjnego.
@xqwzyts: Gdybym miał zrobić ranking najczęściej zadawanych mi pytań na Mirko, to pytanie "jak testować samochody" byłoby absolutnym numerem jeden.
Do rzeczy (po raz n): żeby zacząć dostawać jakiekolwiek samochody do testów prasowych od PR-ów marek musisz im zapewnić, że test zobaczy odpowiednio duża liczba osób. To oznacza, że Twoja strona, kanał na YouTube, magazyn musi mieć odpowiednio dużą liczbę czytelników/widzów. My obecnie jesteśmy w pierwszej 10 stron motoryzacyjnych w
@xqwzyts: Nie, absolutnie. Test ma być rzetelny. Nie ma takich zapisów w umowach i nie ma też niepisanych zasad, że się nie psioczy. Gdyby producent oczekiwał samych pozytywnych ocen w testach, duże portale po prostu przestałyby brać od niego samochody. Inne parki prasowe są wystarczająco duże, by zapełnić sobie grafik autami marek, które poważnie podchodzą do recenzji.
Inną kwestią są teksty powstające przy współpracy z marką oraz teksty sponsorowane. Przy
#majtczak #afera nie polecam Stomatologia i Medycyna Estetyczna MARLENA MAJTCZAK Numer NIP 6681887199 Numer REGON 387409500 woj. ŁÓDZKIE, pow. ŁÓDŹ, gm. ŁÓDŹ-WIDZEW, miejsc. ŁÓDŹ, Ulica Tymienieckiego, nr 25C, lok. 412, 90-350, ceny wręcz zabójcze
Ferrari 488 GTB przejechało tor Fiorano o 0,5 s szybciej niż 458 Speciale.
#samochody #motoryzacja #carboners #mzcars
źródło: comment_TvfpjFb6unSdlzhCld0Gylye7U5hokEl.jpg
Pobierz@Dziekan5: przecież to jest nie porównywalna miara, zależna od kierowcy.
@xqwzyts: w sposobie rozwijania mocy, brzmieniu, brutalności. Wolnossące V8 to była bestia. Turbodoładowane było po prostu bardzo mocnym silnikiem. Naprawdę nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Inna sprawa, że te silniki różni kilka lat.
Do rzeczy (po raz n): żeby zacząć dostawać jakiekolwiek samochody do testów prasowych od PR-ów marek musisz im zapewnić, że test zobaczy odpowiednio duża liczba osób. To oznacza, że Twoja strona, kanał na YouTube, magazyn musi mieć odpowiednio dużą liczbę czytelników/widzów. My obecnie jesteśmy w pierwszej 10 stron motoryzacyjnych w
@Dziekan5: to jeszcze jeżeli starczy ci cierpliwości, jedno pytanie. Czy to oznacza, że na otrzymane auto nie można zbytnio psioczyć?
Inną kwestią są teksty powstające przy współpracy z marką oraz teksty sponsorowane. Przy