Wpis z mikrobloga

@Xoniak: Po pierwsze renderuj w cycles (na górnej belce wybierasz z Blendeer Render na Cycles). Usuń wszystkie źródła światła i wstaw prostego plana z materiałem emitter. To chyba najlepiej na początek
@Xoniak: Z boku. On emituje światło w stronę, w którą są ustawione face'y. Musisz tak ustawić go, by ładnie oświetlał. Najlepiej zmień sobie na 'rendered view'. Wejdź w kamerę (NUM0) i ruszaj tak tym planem by ładnie wyglądało.
Dzięki!!! Jesteście świetni! O takie mirko nic nie robiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Efekt: http://prntscr.com/60c252

Te "ziarno" zniknie po wyrenderowaniu? Bo myślę, że robi się ono dlatego, że renderuję się w czasie rzeczywistym, ale nie jestem pewien, a teraz nie mam jak tego wyrenderować.
@Volter: Ale jednak tego niebieskiego i czerwonego ogarnąć nie mogę. (jak mam małe plane'y to nic prawie nie dają, a jak dam duże to widać to z widoku kamery).