Aktywne Wpisy
EmDeCe +481
#majtczak
Ukrywający się w Dubaju Sebastian Majtczak żąda usunięcia z Wyborczej.pl tekstów, gdzie jest określany jako sprawca tragedii, w której przed rokiem zginęła trzyosobowa rodzina. Chce też 150 tys. zł zadośćuczynienia za "naruszenie jego dóbr osobistych".
Tippler +211
W latach 90.
Bo od jakiegoś czasu się bawię i postanowiłem że tworzę mapę typu climb (kz) z customowymi teksturami i dzwiękami. Idzie dobrze, chcę żeby mapka była typu adventure, przygoda, lokalizacje, klimat, raczej horror ale bez przesady. Smaczku mają dodać własne dźwięki których jeszcze nie mam ale mniej więcej wiem co i skąd czy tekstury wyjęte z innej gierki (kto zgadnie temu plus xD) + własne tekstury które zamierzam stworzyć i użyć. Do tego pomieszczenia których gracz będzie tylko widział ale nie będzie mógł w żaden sposób wejść powinno trochę rozbudzić wyobraźnię czy zrobić klimat. Mapka raczej nie dla prosów, pierw będziemy musieli znaleźć drogę wyjścia niż próbować dobrze i daleko skoczyć ale stopniowo będzie się to oczywiście zmieniać
Wstawiam pierwsze screeny i liczę na komcie plus wasze pomysły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://imgur.com/a/p4U3R
więcej nie pokaże bo mogło by już zdradzić co nie co a to to tylko pokazówka
#sdk #hammer
Dużo nie widać bo ciemno, ale tutaj tak ma być.
Nie znam się na takich trybach w csgo :o Wiem, że w gmodzie ludzie grają w takie rzeczy.
Szkoda, że mapka w podziemiach, bo nie wykorzystuje najlepszego ficzeru csgo, czyli dynamicznych cieni od Słońca :)
Początkowo jak widać mogą się wydawać że to podziemia ale właśnie chodzi o to że później może się to zmieniać, zupełnie jak w normalnej fabularnej grze.
A te dynamiczne cienie to chodzi ci o sunlight shadow control? bo jeśli tak to one mogłyby być ale np nie w
Najlepsze były by takie lampy jak w Portal 2 (np, światło co miał Wheatley), ale nie wiem czy taki byt w ogóle jest w CSGO. Możesz potestować ^^
Można grupować obiekty i potem razem je przesuwać (takie przyciski z niebieskimi kwadratami)
Dodawać do visgroups i dowolnie wyłączać je lub włączać (przycisk z kwadratem z czerwonej, przerywanej linii)
Można w hammerze zmieniać czy mają być np, wyświetlane modele w widokach 2d (co potem znacznie ułatwia widoczność).
Można tymczasowo wybierać widoczną część mapy za pomocą narzędzia 'cordon', dzięki temu nie trzeba za każdym razem kompilować całej mapy.
W końcu są tak zwane instancje (dosyć przydatne w Portal 2), czyli takie "podmapy", które można edytować nie wchodząc w główną mapę. Ale ja osobiście nigdy z tego
@pctr: mój rekord to 266 i to tak po licznych próbach xD tak jak wspomniałem nie będzie to mapa raczej dla prosów wiec spokojnie :P