Mam tylko problem z rotacją kół, szukam sposobu żeby obracać koła niezależnie od typu transformacji, przy samych keyframeach działa mi wszystko, problem pojawia się jak chcę poruszać obiektem po ścieżce.
@mateusz_ocet: Na początku kręcą się prawidłowo, dopiero później jak ścieżka zawraca to kierunek obrotu też się zmienia. Nie mogę znaleźć jakiegoś sensownego rozwiązania żeby kąt obrotu obliczać na podstawie lokalnej osi Y pojazdu. Przy czym jeśli robię animację z "ręki", to wszystko jest w porządku. Problem jest tylko dla ruchu po ścieżce, nie wiem dlaczego ale wtedy lokalną Y blender traktuje jak globalną Y.
A to nie jest po prostu złudzenie optyczne? Jak koło zaczyna się kręcić z odpowiednią prędkością to wydaje się, że kręci się w złą stronę. Tak to działa w naturze przynajmniej.
Edit: Chociaż nie, pod koniec prędkość obrotowa wyraźnie spada, więc to nie to.
Mam tylko problem z rotacją kół, szukam sposobu żeby obracać koła niezależnie od typu transformacji, przy samych keyframeach działa mi wszystko, problem pojawia się jak chcę poruszać obiektem po ścieżce.
#januszeblendera #blender #wykopowasekcjablendera
Edit:
Chociaż nie, pod koniec prędkość obrotowa wyraźnie spada, więc to nie to.
@kanaka: He he, trafiłeś! Zapomniałem dodać tagu #gimbynieznajo ( ͡° ͜ʖ ͡°)