Wpis z mikrobloga

Wyjaśnienie dlaczego Dying Light ma tak niski zasięg widzenia na #ps4
Poniżej mowa o wysokich spadkach FPSów na PC i porada w jaki sposób można sobie pomóc.
------------------------------
Łatka jest już w drodze, do tego czasu twórcy radzą skupić się przede wszystkim na ustawieniu odpowiedniego zasięgu widzenia w opcjach graficznych. To ten parametr ma bowiem największy wpływ na płynność. Techland radzi, by nie przekraczać połowy jego wartości. Powoduje to bowiem drastyczny wzrost wymagań, przy jednoczesnej niewielkiej zmianie w grafice (opcja ta odpowiada za jakość i ilość detali w oddalonych od gracza obiektach).
-------------------------------

#konsolemasterrace
#pcmasterrace
#ps4
#pc
#xboxone
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

To jak oni to testowali


@Hejtel: Wykorzystują dzisiejszą moc internetu ( ͡° ͜ʖ ͡°). Gra musi trafić do tłoczni o wiele wcześniej przed premierą, wydawca naciska, a oni nie wyrabiają się z eliminowaniem bugów i wydają patcha po premierze. Proste.
  • Odpowiedz
@Hejtel: bez przesady, to nie jest z tego co wiem straszny bug. Po prostu zasięg widzenia bardzo mocno wykorzystuje sprzęt do renderowania grafiki wysokiej jakości w oddalonych od gracza elementach. Im większy zasięg, tym więcej do renderowania, co jest oczywiste. Zmniejszenie tego parametru nawet i do 0 - z tego co widziałem - praktycznie w ogóle nie odbija się na grafice. Więc to tylko jakiś smaczek dla koneserów.
A co
  • Odpowiedz
@ElCidX: Widocznie silnik gry obciąża bardziej procesor niż kartę.

Ostatnio zajrzałem z ciekawości na kanał TB, bo ponoć taki dobry z niego youtuber. Lekko żenadłem gdy zobaczyłem ten filmik/recenzje/cokolwiek jak lata po poziomie i opowiada ile ma fps-ów gdy patrzy w lewo, a ile w prawo xD
  • Odpowiedz
@ZwyklyMarcin: Jakieś konkretne argumenty?
Bo właśnie pokazuje, że z grą jest coś nie halo, gdy tylko jeden rdzeń obciąża na 100%, karty w SLI nie mają żadnego znaczenia, i samo obciążenie zależy głównie od zasięgu widzenia (gdy ten tak na prawdę niewiele nie zmienia)
  • Odpowiedz