Wpis z mikrobloga

@czlowiekbutelka: Ta beema ma 300 kucy więc akurat nie ma co sie dziwić że jest droższa. Tylny napęd też będzie ograniczał praktyczność tego samochodu ale przecież nie dlatego kupuje sie taki samochód. W tym odcinku było wspomniane też o mesiu a amg, który nawet dla angoli jest za drogi :P
@Alcoholic_Desacrator: tak bardzo zależy na tylnym napędzie, że wg badań kilkadziesiąt % użytkowników 1 nie ma pojęcia która oś jest napędzana, znajdziesz to w necie

Dwa, może dlatego przyszła generacja 1 ma mieć przedni napęd. Zwiastunem tego jest choćby zbliżająca się premiera 2 w sedanie.

U mad bro?
@Alcoholic_Desacrator: nie mój drogi, świadczy o tym, że przeciętnemu nabywcy wisi, czy jest auto pędzone na przód czy tył bo i tak nie jeżdżą na tyle ostro by poczuć charakterystykę tylnego napędu. A skoro przód jest tańszy w produkcji i będzie klient miał dzięki temu więcej miejsca w środku to myślisz, że BMW zostanie przy rwd w 1?
A skoro przód jest tańszy w produkcji i będzie klient miał dzięki temu więcej miejsca w środku to myślisz, że BMW zostanie przy rwd w 1?


@Kafarek555: pewnie nie, ale jednak z jakichś powodów od ponad dziesięciu lat trzymali się tego rozwiązania. To jest w ogóle część całego procesu unifikacji jeśli chodzi o sposób konstruowania aut chociaż akurat marki typu BMW czy Mercedes poddają się mu o wiele wolniej niż inne.
@Alcoholic_Desacrator: I widzisz, oni doszli właśnie do wniosków, że skoro najliczniejsza grupa nabywców nie widzi albo nawet nie wie co ma, to czemu tego nie uprościć i zarobić więcej? Trzymali bo był inny trend, teraz masz w 2 active tourer fwd i trzy cylindrowy 95 konny silnik diesla opakowany w mini vanie. Mercedes już zapowiedział redukcję ilości platform, Audi już to zrobiło a i na BMW przyjdzie moment.