Wpis z mikrobloga

Pomyślałem żeby kupić swój pierwszy czytnik e-booków. Nie znam się zupełnie na tym, ale gdzieś wyczytałem że warto zainteresować się Lark 6.1. Co o tym myślicie? Czy może lepiej zainwestować i kupic kindla za ~320zł? Czy przecietny Kowalski odczuje roznice?
#kindle #czytniki
  • 16
@Veezen: Popieram przedmówców. Będziesz robił teraz dziadowskie oszczędności, a potem narzekał, że nie kupiłeś czegoś porządnego. "Nie stać mnie na kupowanie tanich rzeczy " - czy jakoś tak.
@Veezen: jak chcesz coś na zasadzie wrzucam książkę-> czytam, bez jakichś dodatkowych gównien to kup sobie tego larka, czy cokolwiek innego. Pamiętaj, że fanboj kindle to jak fanboj ajfona, on nie potrafi pojąć, że ktoś może nie potrzebować dodatkowych funkcji.

@Veezen: jeśli zależy ci na łatwości obsługi i szybkości, nie zastanawiaj się i bierz Kindle.

xD Lista książek, potem klik na open i przerzucanie stron strzałką - tak bardzo skomplikowane,
@ryhu: > wszystko wyżej to bzdury, przejrzyj jakieś testy larka i jeśli Ci podpasuje to kup. Panowie wyżej to najprawdopodobniej eksperci co to w życiu nic poza kindle nie mieli w ręce.

Pierwszy z brzegu test Larka z YT, 10. minuta, książka ładuje się ponad 10 sekund, nie rozumiem też po co jest ten pasek u góry, tylko rozprasza. W dodatku ten wygląd ( ͡° ʖ̯ ͡°).
@testuje_wykop: znów: nie wiemy co to za plik, może jakieś 50mb mobi upchane obrazkami. Ale co tam, załóżmy nawet że czysty tekst ładuje się 10sekund - wow, czekanie 10 sekund żeby potem godzinę czytać - to takie straszne Twoim zdaniem?
@Veezen, wołam bo wcześniej coś mi się pomyliło ze znaczkami.

@ryhu: miałeś ten czytnik, że go tak bronisz? Nie rozumiem twojego oburzenia kiedy ktoś proponuje Kindle. Nie bez powodu jest to najpopularniejszy czytnik w Polsce, przecież gdyby to było jakieś gówno, nie byłoby tak dużej społeczności Kindle'a.
Obydwa czytniki mają jakieś minusy, lecz z tego co widzę, to w Kindle'u nie są one tak znaczące jak w Larku.
I tak,