Wpis z mikrobloga

@Busios: to zwracam honor, bo mi w N ostatnio cały weekend nie umiał się multiroom połączyć ;/ jak zwykle sie okazało że coś od nich bo karty były nie sparowane
@haxxx: Jeśli kanały HBO zostały zapisane jako pakiet dodatkowy w okresie promocyjnym i ten okres wciąż trwa to nie ma problemu :) W przeciwnym wypadku nie ma takiej możliwości, chyba że ktoś wprowadził ją w błąd przy prezentowaniu oferty, wtedy przysługuje jej reklamacja, sprawdź dokładnie warunki umowy
@haxxx: Szczerze to dosyć mała, jedna na sto może :) Jasne, tyle że będę mógł Ciebie poinformować do kiedy obowiązuje ten promocyjny okres, a sam proces dezaktywacji pakietu będzie możliwy tylko i wyłącznie w przypadku rozmowy z właścicielem dekodera.
@Busios: Dzięki za info. Każę sprawdzić jej co i jak. Mówi, że miało być HBO na 6 miesięcy, one się skończyły a HBO nadal jest. Nigdy tego nie chciała, bo ona tylko sport ogląda, więc pewnie jakoś musiała coś źle zrozumieć.Wiem jak to jest z telesprzedażą dlatego nigdy nie przedłużam umów przez telefon tylko idę do oddziału.
@haxxx: bardzo możliwe, że umowa jest elastyczna, co oznacza, że można dowolnie żonglować pakietami (z miesiąca na miesiąc). Jeżeli Twoja mama została poprawnie obsłużona i nie wyłączyła HBO w okresie promocyjnym, to za ten jeden dodatkowy miesiąc trzeba będzie niestety zapłacić. Usługę można dezaktywować telefonicznie.